Bukefalos 28 år!

Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gah.
jag släpade två 20-liters dunkar med vatten i torsdags.
Sedan igår har jag haft ont i musklerna där bröstet suttit. Och det är jobbigt att lyfta armen. Nu gör det ont i bröstbenet när jag andas också.

varför kan man inte lära sig och ta hjälp när den erbjuds :banghead:

MVH
kansjälv

Uh patriarkatet som gör att man som kvinna instinktivt inte vill visa sig svag? Sedan spelar det ingen roll om det är en man eller en kvinna eftersom det är så instinktivt att inte visa sig svag.

/hälsningar en annan (153 cm kort) som föredrog att försöka dra en innerdörr till sovrummet upp för två branta trappor. :meh:
 
DSC_0292.JPG

Nytt hårspänne till dottern
 
Just nu har jag full koncentration på att andas och få ner blodtrycket till nästan normal nivå :rage:
Det ringde en bekant och undrade om jag kunde mötas på ett ställe om ca 5 minuter då hon behöver låna en sak av mig, bara det att det tar mig minst 30 minuter att komma dit ens för mig vilket personen vet om och senast vi skulle ses var tid, plats överenskommet och människan dyker inte upp och svarar inte när jag försöker ringa eller skicka sms. Om jag nu är snäll och lånar ut en sak och tar mig tid/ork/besvär att mötas för att hjälpa den andra så testa inte mitt tålamod i onödan, tips :devil: Så jag svarade nu lite lamt: Tyvärr väldigt olämpligt eftersom det är Påskafton (ja vit lögn då jag ändå bara är hemma men nästa gång blir det en annan dålig ursäkt om jag inte exploderar).
 
Gah.
jag släpade två 20-liters dunkar med vatten i torsdags.
Sedan igår har jag haft ont i musklerna där bröstet suttit. Och det är jobbigt att lyfta armen. Nu gör det ont i bröstbenet när jag andas också.

varför kan man inte lära sig och ta hjälp när den erbjuds :banghead:

MVH
kansjälv

Jag tror du är tämligen representativ för Buke där... det känns som om "kan själv" är rätt en rätt förhärskande egenskap här :p :laugh:
 
Jag har inte vågat än! :nailbiting:
De kommer inte ut förrän i början av juni här och tills dess skulle de ha växt mig ur huset..... Väntar några veckor till.

/i liten stuga för en person
Haha.... Ja, jag kommer SÄKERT att ha vilda pumpor lite överallt :D ! Jag är inte så bra på att odla, så jag försöker lite hipp som happ. Ibland blir det toppen - ibland lite mindre bra. Vi får väl se hur detta blir....
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
357
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 921
Senast: Sel
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
982
Senast: Badger
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
13 14 15
Svar
291
· Visningar
17 712

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp