Vi som älskar Saga Norén

Jag tycker att det är intressant att man fått se speglingen av Saga i två helt olika roller som motspelare. Kudos till manusförfattare som lyckats hitta så intressanta roller i motspelarna.

Sen vet jag inte om Martin var särskilt helylle för den delen.

Nej, helylle kan man nog inte säga, hade hade verkligen svårt att hålla sig till sin fru och bara henne, haha! Sen följde han väl inte helt protokollet alla gånger. Men det är ju en dramaserie ;)
 
Alltså, jag tycker det här är märkligt
om en person är uttalat suicidal, vilket en önskan om att aldrig blivit född väl ändå kan ses som, varför har en inte bättre koll på honom i häktet? Alltså, han borde inte kunnat ta livet av sig tänker jag, fast det hade ju inte blivit samma dramatik då såklart..
 
Alltså, jag tycker det här är märkligt
om en person är uttalat suicidal, vilket en önskan om att aldrig blivit född väl ändå kan ses som, varför har en inte bättre koll på honom i häktet? Alltså, han borde inte kunnat ta livet av sig tänker jag, fast det hade ju inte blivit samma dramatik då såklart..
En blandning av tv-drama och
att de ville sätta press på Saga på ytterligare en front, tror jag.

Redan att de skickade in Saga till honom med förhörsprotokollet tycker jag är en nödlösning som pekar i den riktningen. Varför ska den mest kvalificerade utredaren som inte ens själv genomförde förhöret göra ett sådant enkelt ärende? Om det inte är för att lägga skulden för gemet på henne.
 
Jag tänkte tanken. Fan vilket bra manus vi kunde få ihop!

Om vi gjorde Bron - the buke version skulle mördaren vara en sd-sympatiserande långtidssjukskriven nätdejtare som bor på landet och inte delade lika på föräldraledigheten :D

Med tillägget att denne absolut inte själv röstar på SD enligt egen utsago på diverse hästforum och triggas till sina mord av att någon beskrivits med ordet feminist (som vederbörande helt missuppfattat definitionen av) i dagspressen.
 
Med tillägget att denne absolut inte själv röstar på SD enligt egen utsago på diverse hästforum och triggas till sina mord av att någon beskrivits med ordet feminist (som vederbörande helt missuppfattat definitionen av) i dagspressen.

Sen måste ju personen dessutom gå till personangrepp på nätet, i någon slags Dr Jekyll & Mr Hyde-anda om att man får bete sig hur som helst på nätet, för där kan ingen bli sårad...
 
Jag tycker det var en himla tur att Thure som spelar Henrik inte är blond i serien utan färgade håret brunt!!! Han passar så bra i brunt det passar verkligen hans rollfigur och det hade blivit lite Piff och Puff annars över honom och Saga :D
 
Jag tycker det var en himla tur att Thure som spelar Henrik inte är blond i serien utan färgade håret brunt!!! Han passar så bra i brunt det passar verkligen hans rollfigur och det hade blivit lite Piff och Puff annars över honom och Saga :D
Just det ja, han heter Thure. Hur fasen uttalas det på danska? :confused:
 
@mandalaki: Som på svenska, kanske? Thure är väl en variant av Tor/Thor så det borde inte vara svårt att uttala? :o

Jag är fortfarande fundersam över hur de svenska skådespelarna förstår danska så bra? Eller har de bara bra pokerface? :cautious:
 
Jag är fortfarande fundersam över hur de svenska skådespelarna förstår danska så bra? Eller har de bara bra pokerface? :cautious:

Haha, jag som jobbat med turister (mest danskar) sen jag gick på gymnasiet förstår danska rätt bra vid det här laget. Börjar de krångla in sig i sitt sätt att räkna är jag förstås helt lost, men jag förstår annars det mesta. Min syster däremot förstår inte ett enda ord, och pratar envist engelska med danska turister trots att de svarar henne på danska. :p
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp