Bukefalos 28 år!

Vi som är ensamma nyårsafton!

Det har var nyars middagen tidigare i kvall ... och nu ska jag fixa till det vi inte orkade ata som middag som vi ska "snacka" pa medan vi vantar pa att bollen ska droppa i New York.
 

Bifogade filer

  • IMG_2585.JPG
    IMG_2585.JPG
    362 KB · Visningar: 67
Måste ändå säga att det var ovanligt lite skjutande igår :love: det kom några smällar med ganska långt mellanrum. Jag hade väntat mej mycket brutalare. Det brukar smälla rätt så ordentligt annars. Är nästan lite chockad.
Leffe hoppa bara till lite när raketerna brann iväg men det var nog mest av förvåning. I övrigt så var han lugn och ville helst sova
 
Den pratas väl mest om i syfte att lyfta det problematiska i den, och för att den är ganska dålig, ungefär som 50 shades? Jag har inte sett den men jag har hört kritiken. :)
Japp, den är precis som alla noveller/böcker där män som är våldsamma glorifieras och det hela slutar med att han förändras. Total bullshit och händer inte i verkligheten.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 868
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
727
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Enya
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 897

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp