Bukefalos 28 år!

Vi som är ensamma nyårsafton!

Jag har fortfarande en timme kvar, men än så länge har vi bara hört ett enda knaster där runt åttasnåret. Det brukar inte vara så farligt runt midnatt heller, men jag har det rätt mysigt i soffan så sitter nog uppe en stund till ändå för att skåla in det nya året lite sådär för mig själv. :)
 
Gott nytt år på er!

Älva ligger på sin tron och dömer alla dumskallar som fortsätter envisas med att köpa fyrverkerier.

IMG_20220101_001414-01.jpeg
 
Det är sjukt mycket smällande (och blåljus, om vartannat) här nu. Gick ut en runda och såg en typ mink (?!) som sprang runt och verkade jättestressad. Usch, vad det kändes i hjärtat.

Jag har annars haft en lugn kväll med marathontittande av Kastanjemannen och god mat. Och firat in det nya året med att fulgråta av saknad av min katt. Han skulle ju ha varit här hemma med mig nu …

Nåväl, nästa år har väl chans att bli bättre, kan man hoppas.

Gott nytt år på er alla!
 
Det är sjukt mycket smällande (och blåljus, om vartannat) här nu. Gick ut en runda och såg en typ mink (?!) som sprang runt och verkade jättestressad. Usch, vad det kändes i hjärtat.

Jag har annars haft en lugn kväll med marathontittande av Kastanjemannen och god mat. Och firat in det nya året med att fulgråta av saknad av min katt. Han skulle ju ha varit här hemma med mig nu …

Nåväl, nästa år har väl chans att bli bättre, kan man hoppas.

Gott nytt år på er alla!
Folk verkar inte ha en tanke på vare sig folk eller vilt fä som drabbas. :(
Jag hoppas att nästa år blir ett där saknaden inte gör lika ont. Min lilla fattas också mig inatt. :heart
 
Grannen smällde några stycken och det stressade fåren och hästarna. Så himla onödigt!
Ska man smälla så smäll prick tolv och sen får det räcka. Det är det här att det smäller under lång tid som verkligen stressar upp dem.
Men allt som allt var det ändå en hyfsat lugn natt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 866
Kultur Jag behöver tips på vad vi kan hitta på på nyårsafton. Vi brukar alltid åka nånstans och äta nåt gott (inget fancy, bara gott). Men i år...
Svar
14
· Visningar
726
Kropp & Själ Hej! En psykolog kan ju inte skriva ut medicin det är jag medveten om. Imorgon har jag tid hos psykolog på vc, ej med läkare. Om...
Svar
1
· Visningar
303
Senast: Enya
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
1 874

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Försäkring
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp