Vi som bär i sjal och sele 2

Alltså, vad tycker ni om längden?
DSC_1660.JPG

Vet att det är lite svårt att se på bilden, men den når upp till armhålorna, med MYCKET tyg under rumpan och mot min rygg.
 
Har nu sjalat liten några gånger och nu känns knytning och istoppande av bebis rätt enkelt. Gillar verkligen vår aldoria. Och liten verkar också tycka det är helt ok. Just nu sitter jag i soffan med honom i sjalen och datorn i knät och så har jag bägge händerna fria medan han får sova mot mig. Win win :)
 
A32F5B45-F250-4236-AFE0-17331E858CD1.jpeg


Sjukstuga fortfarande så connectan får jobba. Han är jättevarm och vill tutta 854277ggr/timme så vi kör näck trots svetten. Tur att selarna går att tvätta.
 
Håller på att trappa ner amningen och har aldrig varit så tacksam för mina selar som nu! Det går över förväntan men det är ändå lite halvjobbigt både för mamma och barn så närheten är viktig.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vet inte om detta är rätt tråd, om inlägget ska vara i sommartråden-22 eller om det ska vara en egen tråd. Det får moderator avgöra...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 007
Senast: Badger
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 106
Senast: nullo-modo
·
Relationer Hej Då jag inte har någon i min krets att vända mig till kollar jag om det finns någon på buke. Kanske blir ett långt inlägg, så ni...
Svar
11
· Visningar
1 843
Senast: Twihard
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 923
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp