Vi som nätdejtar del 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ger nog upp om ungraren, jag förstår inte vad han skriver...Hans tyska är för dålig helt enkelt. Jag har tidigare ganska snabbt föreslagit en träff med folk eftersom jag vet att min skrivna tyska är usel men en del har reagerat rätt negativt på det tyvärr. Så jag avvaktar och då händer absolut noll.
 
Jag ger nog upp om ungraren, jag förstår inte vad han skriver...Hans tyska är för dålig helt enkelt. Jag har tidigare ganska snabbt föreslagit en träff med folk eftersom jag vet att min skrivna tyska är usel men en del har reagerat rätt negativt på det tyvärr. Så jag avvaktar och då händer absolut noll.
Sorry. Jag ser bara den här boken användas, men nu i dejtingsammanhang. :0o
 
Fick dejtförslag i kväll. Killen skrev till mig innan jag pausade. Trevlig att skriva med men inget som direkt väckte något jätteintresse. Han känns dessutom lite för ung. Ligger 4 år under min minigräns (som jag redan sänkt för att vara opend minded)
Men jag har aldrig klickat med yngre killar. Men man ska ju aldrig säga aldrig så jag ska ge det en chans.( läs en dejt)

När, var hur finns inget uttalat om.

Sen har jag fått några meddelanden från en man i min närhet som väldigt mycket verkar stämma med. Just nu är han bortrest men jag ska nog föreslå en dejt när han kommer hem.

Resten av "skrivarna" är det vanliga utbudet........
 
Gulliga fikakillen var ute med sina kompisar igår men messade på kvällen och undrade om det var okej för honom att komma över. Och det var det förstås.
Han är ett trevligt sällskap, men det känns inte som the love of my life....
Jobbigt läge, liksom.
:(
 
Gulliga fikakillen var ute med sina kompisar igår men messade på kvällen och undrade om det var okej för honom att komma över. Och det var det förstås.
Han är ett trevligt sällskap, men det känns inte som the love of my life....
Jobbigt läge, liksom.
:(
Inte så kul läge, liksom. Att bryta igenom den ömsesidiga knullbarhetsbarriären, för att sedan finna nya hinder där bakom. :(
 
Inte så kul läge, liksom. Att bryta igenom den ömsesidiga knullbarhetsbarriären, för att sedan finna nya hinder där bakom. :(

Hahaha! Fast jag är väldigt glad över den här tråden! :D

Men nej, nu är jag i det där läget när jag inte vet vad jag ska göra; säga tack och hej, eller se om vi "växer ihop".
Jag är ju dessutom så jäkla dålig på att hålla fler dörrar öppna samtidigt.

Gaaah! :banghead:
 
Hahaha! Fast jag är väldigt glad över den här tråden! :D

Men nej, nu är jag i det där läget när jag inte vet vad jag ska göra; säga tack och hej, eller se om vi "växer ihop".
Jag är ju dessutom så jäkla dålig på att hålla fler dörrar öppna samtidigt.

Gaaah! :banghead:

Vet du vad saknas? Eller är det bara en känsla?
 
Vet du vad saknas? Eller är det bara en känsla?

Det känns inte som om vi har så mycket gemensamt. Jag har lite svårt att se mig själv spela World of warcraft på kvällarna...
Och sen är han yngre än jag och har inga barn. Jag är lite bränd på det tidigare. Träffade en yngre kille utan barn som helt plötsligt insåg att om han nångång i framtiden vill ha, så är jag helt fel person.
Nu ska jag självklart inte jämföra dom här båda förstås, men det blir lite mental spärr liksom.
 
Det känns inte som om vi har så mycket gemensamt. Jag har lite svårt att se mig själv spela World of warcraft på kvällarna...
Och sen är han yngre än jag och har inga barn. Jag är lite bränd på det tidigare. Träffade en yngre kille utan barn som helt plötsligt insåg att om han nångång i framtiden vill ha, så är jag helt fel person.
Nu ska jag självklart inte jämföra dom här båda förstås, men det blir lite mental spärr liksom.

Fast kan inte du göra nåt annat då han spelar?
Om man har olika åsikter/ möjligheter att skaffa barn är ju svårare...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Min hund är gammal och har ont i lederna, och jag försöker underlätta livet för honom. Jag vill hitta låga pallar som jag kan ställa...
2
Svar
30
· Visningar
1 216
Senast: Rie
·
Kropp & Själ Min orkeslöshet är total och nu i helgen hade jag jobbigt med mående och allt känns så meningslöst. Men ändå vill jag inbilla mig att...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 134
Juridik & Ekonomi Jag har det senaste ett och ett halvt året använt kreditkort för att betala mina utgifter. Nu ska detta läggas ner i juni, så söker nu...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
1 967
Senast: mumin
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
1
· Visningar
169
Senast: em76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp