Bukefalos 28 år!

Vi sysselsätter oss del LXXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
IMG_4820.jpg
har just kommit tillbaka fran Mexico. Sa klart blev det lite handlat :o Vem kan ga igenom marknaden utan att handla? :angel: I dag bytte jag en planbok som inte stangde ordentligt till en annan ... och kopte en till :confused: OCH ytterligare en handvaska.:confused: :angel: :cautious:

Och ja, Margaritan ar MIN! :D
 
För några dagar sedan satt A och jag i bilen och sjöng på låtar från spellistan Astrid Lindgrens bästa visor och jag önskade att vi skulle sjunga dem i kören, eftersom det är så härliga melodier. Och körledaren måste ha hört mig! Idag fick vi ett Astrid-medley :love::love::love:
 
Jag ska laga mat och det blir gjort på dryga 5 minuter gissar jag på, fast det blir en komplett måltid och tillagad inte bara värmd men lite fuskmat blir det ju såklart men nästan bra för att vara jag. Vad det är vet jag inte om jag törs avslöja dock :confused::nailbiting:
 
I dag ar det 28*C och ganska harligt.:D

Och nagon vanlig manniska kommer att kopa denna hemska skapelse for att vara vanlig. Man kan ofta se liknande hemska skapelser runt "sta'n" pa olika parkeringar och andra stallen dar folk lamnat dem. Nagon utovar valgorenhet utan att den som tar emot den behover kanna att de far nagot for ingenting.
En Tequila flaska med shot glasses :crazy:

IMG_4829.jpg
 
Vaknade för 10 min sen. Utan väckrklocka :yuck:
Hatar att försova mig och stressa mina morgonrutiner även om jag fortf har gott om tid.

Regnigt och värdelöst, sitter och huttrar.... brrrr.... det är typ 24 grader men rätt rått. Friskt kanske är bättre vilket borde vara en skön omställning...

Jag har blivit 'aussified' och allt under 20 grader kräver tjocktröja... vi är nääästan där
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Tycker det är lätt att drunkna i allt som finns vad gäller serier och film så tänkte jag kan testa att ta buke till hjälp. Lite...
2
Svar
33
· Visningar
1 439
Senast: MiaMia
·
Fritid På fredag kommer jag att ha ett gäng timmar att slå ihjäl i Tallin mellan hotellutcheckning och färja. Jag har en extremt snål budget...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Derivata
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 163
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp