Bukefalos 28 år!

Vikttråden 2016

Status
Stängd för vidare inlägg.
Point of no return: har just registrerat mig för tre månader med Viktklubb.

Imorgon måste jag väga mig efter att ha levt i behaglig förnekelse typ hela detta året. Men nu känner jag valkarna runt midjan när armarna hänger rakt ned. Går inte att förtränga längre. :grin:

Då ditt inlägg är skrivet 15.37 igår måste jag säga att du kom till insikt ganska fort i alla fall ;):p
 
Smyger in lite försiktigt här, som ett första steg, men vet inte om jag blir kvar. Har insett att jag verkligen vill gå ner några kilo, trivs inte med min kropp som den är nu och en del kläder börjar bli trånga. Har dock stor brist på ork just nu så det kanske inte är så smart att dra igång ett projekt som jag tror jag kommer misslyckas med...

Kan konstatera att min viktnedgång inte gick så bra, men har prioriterat andra saker istället vilket känns rätt så jag tänker ändå vara snäll mot mig själv i dömandet. Målet finns kvar, men får bli detta år istället.
 
Men jag tänkte man kunde ta t ex M&M? Då blir det nog aldrig så många i skålen på en gång :d

Toppenidé! :D:up:

Jag vill också gå ner 10 kilo eller nåt. Försökte kränga på mig min älsklingsklänning till nyår, det var ingen rolig upplevelse. :(

Springer tre gånger i veckan, rider två och går åtminstone en timme om dan redan, så jag kan inte så mycket mer på den fronten. Och SÅ onyttigt äter jag faktiskt inte - men jag älskar konditorier, det gör jag.... Men allvarligt, det är orättvist.

Tacka vet jag tiden innan klimakteriet då jag kunde äta utan att tänka.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag undrar vilka möjligheter det finns att styra vad som visas på skärmen under ett möte. Alltså inte vad som delas, utan vad som kan...
Svar
2
· Visningar
340
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
  • Låst
Fritid Det är så att jag kommer jobba in en större summa genom ett av mina intressen och eftersom jag är sjukpensionär kan jag inte ta emot...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 021
Senast: Cambrie
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 934
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp