Vilka nonstop äter du först? (Mörk choklad)

Vilka färg nonstop äter du först?


  • Antal omröstningsdeltagare
    29

Nepenthe

Trådstartare
Mycket viktig att veta detta känner jag 😁
De smakar olika!
Min favorit är orange, de smakar apelsin 🍊

Vilken är din favorit och varför?
Är det nån du inte äter?

Har tyvärr redan ätit upp favoriterna här;
IMG_7930.jpeg
 
Dock äter jag inte i färgordning på det viset.
Först sorterar jag alla färger i olika högar. Äter av de sorter det finns flest av, helst två och två, innan jag slutligen har kvar de sista två av varje färg.
Brukar äta de godaste sist och det är de orangea. De minst goda är de gula så de äts först i sista omgången :)
 
Mycket viktig att veta detta känner jag 😁
De smakar olika!
Min favorit är orange, de smakar apelsin 🍊

Vilken är din favorit och varför?
Är det nån du inte äter?

Har tyvärr redan ätit upp favoriterna här;
Visa bifogad fil 135420
Vi borde dela påse. Jag gillar inte gula och orangea. Vi får dela på röda och bruna
Jag äter de äckligaste först och sparar alltså röda, gröna, svarta och bruna som jag sedan festar på under stor njutning
 
Dock äter jag inte i färgordning på det viset.
Först sorterar jag alla färger i olika högar. Äter av de sorter det finns flest av, helst två och två, innan jag slutligen har kvar de sista två av varje färg.
Brukar äta de godaste sist och det är de orangea. De minst goda är de gula så de äts först i sista omgången :)
Intressant! 😁
De gula äter jag efter de orangea
 
Vi borde dela påse. Jag gillar inte gula och orangea. Vi får dela på röda och bruna
Jag äter de äckligaste först och sparar alltså röda, gröna, svarta och bruna som jag sedan festar på under stor njutning

Låter ju prefekt 😅

Detta med att spara de godaste till sist gjorde jag förr, när jag va liten.
 

Liknande trådar

Småbarn Vår femåring är så sjukt kräsen när det kommer till mat 😩 När hon var liten åt hon allt, sen blev hon lite mer återhållsam när det kom...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 878
Senast: Guldaskig
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
391
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Jag behöver hitta idéer på billig mat! Problemet är att när jag googlar efter tips på billig mat så får jag bara fram en massa saker som...
2
Svar
24
· Visningar
2 128
Senast: cassiopeja
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp