Vilka sorters trådar blir nålade?

Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Mig handlar det inte om så ofta brukar bara "bli av" med inlägg på senior.

Dock finns det andra användare (en del som lämnat) som får inlägg bort tagna medan andra får ha sina inlägg kvar trotts korkad formulering/otrevlig formulering. Reglerna efterföljs olika beroende på åsikt vilket kan kännas lite konstigt.

Du vet att det är snudd på förtal att påstå att vi modererar på grund av åsikter? Som du har konstaterat är inte "korkat" ett kriterium för att få inlägg modererade, däremot är regelöverträdelser det. Under och i svallvågorna efter valet har vi dessutom valt att höja ribban (eller sänka nivån, välj själv) på vad som är och inte är acceptabelt just på grund av att vi vill undvika att bli anklagade för åsiktsmoderering. Så här i efterhand har det visat sig att den taktiken inte höll hela vägen. Jag tror ändå att det var mer rätt än om vi hade valt en striktare moderering.

Det du och jag inte är ense om är vad som är påhopp.

Jag har gjort en koll på borttagna inlägg på senior. Det finns i skrivande stund 855 trådar och endast ett 20-tal av dessa har borttagna inlägg. Som ni kan gissa hör samtliga valrelaterade trådar till de som har raderingar. Det är i huvudsak två kontrahenter som fått inlägg borttagna på grund av en djup längtgående schism samt en användare som alltför ofta valt att misskreditera SD. Du har rätt i att du inte drabbats så ofta, jag kunde bara hitta 2 borttagna inlägg för din del.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 291
Senast: SiZo
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Anon89
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 836
Senast: ako
·
Hundträning Hej alla! Det här är mitt första inlägg här och jag hoppas på att få lite tips och råd kring min tös som är sex månader, jag har läst...
2
Svar
21
· Visningar
3 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp