Vilka sorters trådar blir nålade?

R

Raderad medlem 6459

Efter att ha sett att golits tråd på S har nålats så blir jag väldigt konfunderad över vad det är för kriterier som gäller för nålning av trådar. Någon som kan förklara?
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Det hela är mycket enkelt: det finns inga kriterier. Den här gången valde jag att nåla tråden för att jag kände för det. Vad ska man med nålningsmakt till om man inte (miss)brukar den?
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Hahahaha okej, då vet jag!

:bow:
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Tycker det börjar gå "lite" för långt nu med det här vafan har hänt med buke egentligen...
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Haha, jag tänkte att det var du:bow::D

Jag gissade att nålningen helt enkelt var lika knäpp som själva tråden:D
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Skulle nålningen av golits tråd vara diskriminerande!? :rofl: Det var dagens!
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Verkligen. Smått roligt i sammanhanget, ang poster med diskriminerande innehåll alltså. :angel:
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Ibland är det inte åsikterna, utan sättet de uttrycks på som gör att inlägg tas bort. Därmed inte sagt att det är så i ditt fall, det är mer en allmän upplysning i sammanhanget.
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Alltså nog för att jag kan hålla med dig om att tråden inte är särskilt rolig. Men diskriminerande? Hur då menar du?
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Ibland är det inte åsikterna, utan sättet de uttrycks på som gör att inlägg tas bort. Därmed inte sagt att det är så i ditt fall, det är mer en allmän upplysning i sammanhanget.

Det vet jag men jag anser att det är lite för mycket upp till vissa moderatorer vad som tas bort och inte. Inget emot dig men jag tror de berörda vet vilka mod jag menar, inte bara på senior och valet alltså utan även på häst sidan.
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Att man inte får samma möjligheter till att föra fram sina åsikter är diskriminerande. Tycker iaf jag.

På vilket sätt är du diskriminerad menar du? Menar du att du får motargument, eller att du inte får skriva i vilken tråd du vill och vad är det för typ av inlägg som du fått bortplockade?
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Det vet jag men jag anser att det är lite för mycket upp till vissa moderatorer vad som tas bort och inte. Inget emot dig men jag tror de berörda vet vilka mod jag menar, inte bara på senior och valet alltså utan även på häst sidan.

Om det handlar om flera olika moderatorer på flera olika forum så indikerar det än mer att det handlar om ditt sätt att uttrycka dig mer än om dina åsikter eftersom du antagligen inte luftar samma åsikter på exvis Gnägg och Senior?
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Om det handlar om flera olika moderatorer på flera olika forum så indikerar det än mer att det handlar om ditt sätt att uttrycka dig mer än om dina åsikter eftersom du antagligen inte luftar samma åsikter på exvis Gnägg och Senior?

Mig handlar det inte om så ofta brukar bara "bli av" med inlägg på senior.

Dock finns det andra användare (en del som lämnat) som får inlägg bort tagna medan andra får ha sina inlägg kvar trotts korkad formulering/otrevlig formulering. Reglerna efterföljs olika beroende på åsikt vilket kan kännas lite konstigt.
 
Sv: Vilka sorters trådar blir nålade?

Mig handlar det inte om så ofta brukar bara "bli av" med inlägg på senior.

Dock finns det andra användare (en del som lämnat) som får inlägg bort tagna medan andra får ha sina inlägg kvar trotts korkad formulering/otrevlig formulering. Reglerna efterföljs olika beroende på åsikt vilket kan kännas lite konstigt.

Du får nog omformulera det där, jag fattar ingenting? :confused:
 

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 111
Senast: Anon89
·
Hundträning Hej alla! Det här är mitt första inlägg här och jag hoppas på att få lite tips och råd kring min tös som är sex månader, jag har läst...
2
Svar
21
· Visningar
3 211
Senast: ls2023
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 227
Senast: Klara
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
34 852
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp