Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

jaha jag blandade ihop med den andra tjattertråden där inte kafferepstrådarna är problemet utan seriösa trådar som blir söndertjattrade av interna tjatter.
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Rufsan. skrev:
jaha jag blandade ihop med den andra tjattertråden där inte kafferepstrådarna är problemet utan seriösa trådar som blir söndertjattrade av interna tjatter.

:D:D Ser du...Här på forumet skall man tydligen roa ALLA...inte bara sig själv...men frågan är ju om trådskaparen roar NÅN med denna typ av tråd?
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

martha skrev:
:D:D Ser du...Här på forumet skall man tydligen roa ALLA...inte bara sig själv...men frågan är ju om trådskaparen roar NÅN med denna typ av tråd?

Vilken tur att du är så jäkla rolig....Väldigt kul inlägg, jag tackar för det :devil:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

martha skrev:
:D:D Ser du...Här på forumet skall man tydligen roa ALLA...inte bara sig själv...men frågan är ju om trådskaparen roar NÅN med denna typ av tråd?

Det finns nog de som tycker att frågeställningen är relevant, men varför följer du inte ditt eget exempel och struntar i trådar som misslyckas med att roa dig?
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

det är bara att klicka vidare det man inte vill läsa, svårare än så är det inte :)
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Tack för det. Nu får vi ju bara höra från dom som tycker att det är så s****t med allt detta med fika trådar. Kanske skulle ta och starta en ny tråd och fråga villka som uppskattade att läsa och skriva i den?
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Mig roar den här tråden, jag tycker det är intressant hur vissa tar åt sig blir förnärmade över den kritik som trådskaparen kommer med.
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Inte för att JAG känner mig förnärmad direkt...tycker det bara är lite sjukt att en del användare inte får flamsa o vara glada med varann.....men förnärmad...Nej.

Jag är GLAD att jag kan vara flamsig...det ger en mycket goda skratt :D
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Det finns väl olika sorter humors, jag är ofta väldigt glad även om det inte roar mig att lägga in 100 smilysar som visa häcken för varandra och allt vad det är.

Men bara för att man inte uppsakttar just samma saker som dig betyder det då att man är en humorbefriad torrboll??
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

mycket_irriterad skrev:
Men bara för att man inte uppsakttar just samma saker som dig betyder det då att man är en humorbefriad torrboll??

Nej det betyder det inte. Inte i mina ögon i alla fall. Men bara för att du inte uppskattar det så finns det nog andra som gör det.
 
Senast ändrad:
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

mycket_irriterad skrev:
Det finns väl olika sorter humors, jag är ofta väldigt glad även om det inte roar mig att lägga in 100 smilysar som visa häcken för varandra och allt vad det är.

Men bara för att man inte uppsakttar just samma saker som dig betyder det då att man är en humorbefriad torrboll??

Nej, har jag sagt det?? Men jag gnäller inte på andras humor heller...jag svarar på frågan som ställdes,,,och har jag annan humor så kan jag väl få ha den utan att behöva stå till svars för den....

Jag har ju inte haft åsikter óm din humor, och ditt tjatter...för dina 15 000 inlägg som Domaren var väl inte seriösa alla dom kan jag tro....men det är inget jag reflekterat över heller för den delen....jag är ingen gnällspik och låter folk som har roligt ha roligt ifred, FAST jag inte har samma humor.....

et jävla tjafs om vad man skall ha för humor o inte....kanske bättre att sitta o prata för sig själv enl vissa då :crazy:

Har man inget annat för sig än att gnälla på folk som råkar tjattra lite...då kanske man skall rannsaka varför man är så förb gnällig...skulle jag gjort iallafall....
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Nä, helt ärligt så besvärar det mig inte för en penny! :smirk:
OM jag skulle störa mig så skulle jag inte besvära
mig med eller lägga energi på att gå in och läsa på en sådan
tråd..
Det finns ju så många andra trådar att läsa..
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Märkligt detta!

någon som minns "vår" tråd om vad man tänkte på
i samband med ett visst nick? ( den som var starten till detta med
julia_v = ardennerrumpa, Grana= porriga ridstövlar osv osv)

Iallafall, den tråden blev huuur lååång som helst och mesta
dels av det som stod i den var oseriöst babbel om inget,
men INGEN störde sig på den tråden, på den tiden.. :confused:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

julia_v skrev:
Märkligt detta!

någon som minns "vår" tråd om vad man tänkte på
i samband med ett visst nick? ( den som var starten till detta med
julia_v = ardennerrumpa, Grana= porriga ridstövlar osv osv)

Iallafall, den tråden blev huuur lååång som helst och mesta
dels av det som stod i den var oseriöst babbel om inget,
men INGEN störde sig på den tråden, på den tiden.. :confused:

Jag tror inte att de stör sig på VAD som skrivs utan VEM som skriver, om jag ska vara ärlig... :smirk:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

julia_v skrev:
Märkligt detta!

någon som minns "vår" tråd om vad man tänkte på
i samband med ett visst nick? ( den som var starten till detta med
julia_v = ardennerrumpa, Grana= porriga ridstövlar osv osv)

Iallafall, den tråden blev huuur lååång som helst och mesta
dels av det som stod i den var oseriöst babbel om inget,
men INGEN störde sig på den tråden, på den tiden.. :confused:

Nä, just det :D Men tiderna förändras :angel:
Det var bättre förr :bump: :bump:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

antiloop8 skrev:
Jag tror inte att de stör sig på VAD som skrivs utan VEM som skriver, om jag ska vara ärlig... :smirk:

Aha, det är mycket möjligt, MEN jag fattar ändå inte?
man MÅSTE ju inte öppna en tråd, och om man nu måste öppna
den och det visar sig att man retar sig på nåt el någon,,
då kan man väl bara gå därifrån... :confused:
Och titta , läsa, svara i en annan tråd..eller?
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Chatta på chatten, diskutera på forumet, prata privat (en person med endast en annan person) via PM, telefon eller annat sätt.

Och snälla sluta tjafsa om allt möjligt.

Nu låser jag denna tråd då jag egentligen tror att de flesta är ganska överrens.
Om inte så gäller ovanstående.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Guldfasanerna
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp