Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Det är skillnad, känner mig inte "skyldig", har aldrig skapat en sådan tråd...
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

break_a_leg skrev:
Bildtrådar tycker jag inte är så personliga, det handlar ju mest om att man som användare vill visa hur fin häst man tycker att man har...Jag tittar ofta på bilderna, men skriver sällan något. (en häst som står rakt upp och ner är ju.....eh....fin)

De trådar jag inte fattar vitsen med är de som är mer som ett samtal två kompisar emellan, ibland med interna grejer som ingen annan än de berörda fattar. Sådana saker tycker jag att man kan ta någon annanstans än i en tråd här på Buke. Eller man kanske vill att alla ska se och undra?

(Och ja, jag tittade på din fölunge. Den var brun:) )
Hörru du du!
sumo.gif
Min fölunge är minsann det finste du sett! ;)

Men jag förstår vad du är ute efter och med handen på fotknölen, så tror jag inte jag startat en sådan tråd... :crazy: Även om jag varit med och svammlat personligt i några trådar... Vilket jag tycker är ganska lätt hänt, när man känner lite folk här...
Ta Ankans bild tråd här den blir ju lite personlig, eftersom flera användare "hoppar på Humlan" vilket de gör eftersom de "känner" mig och Henne genom Buke! Och för icke invigda kan det ju vara svårt att fatta varför dessa användare skriver just som de gör...
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

faaan, då har jag ju gjort det en gång faktiskt, men du tvingade mig :mad: ;)

Den tråd humlan syftar på var en skoj tråd för vi ville skoja loss lite :)
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

ankans skrev:
faaan, då har jag ju gjort det en gång faktiskt, men du tvingade mig :mad: ;)

Den tråd humlan syftar på var en skoj tråd för vi ville skoja loss lite :)
Tvingade? Du bad ju om att få lägga ut den! ;)

Men den vart ju ganska personlig, trots att det inte var tanken med den... Utan belysa att travare kan se ut lite hur som helst! :D Och skojjig vart den... Iallafall för mig= personlig! :cool:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Jag svarar till både dig och Ankans på samma ställe...

Nu förstår ni iaf vad jag och Lenah menar, personliga trådar i den bemärkelsen att den bara berör närmast sörjande. Nu hoppas jag bara på ett enormt gensvar från de som skriver sådana trådar så att jag slipper leva i ovisshet resten av mitt liv ;)

(Tom jag har fattat att Humlan är en riktig surkäring till häst :o :eek: )
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

break_a_leg skrev:
Jag svarar till både dig och Ankans på samma ställe...

Nu förstår ni iaf vad jag och Lenah menar, personliga trådar i den bemärkelsen att den bara berör närmast sörjande. Nu hoppas jag bara på ett enormt gensvar från de som skriver sådana trådar så att jag slipper leva i ovisshet resten av mitt liv ;)

(Tom jag har fattat att Humlan är en riktig surkäring till häst :o :eek: )
Jag lovar att inviga dig i varenda personlig svammel tråd jag skriver...
wink.gif


Men vad är det för påhopp jag ser?
nunu.gif
Humlan är ingen surkärring, hon är bara lite annorlunda... Försökte äta upp veterinären härom dagen.. Kan påpeka att veterinären såg lite häpen ut när den söta lilla ponnyn började klappra tänder-
croc.gif
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

*Knappen*
Funderar på om denna tråd går under privata inlägg och snack? ;)
Är iallafall oskyldig till dess start :eek: :cool:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Hmmm, det som är beundransvärt är ju att en del orkar "tjattra" om andras tjatter :crazy:
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

martha skrev:
Hmmm, det som är beundransvärt är ju att en del orkar "tjattra" om andras tjatter :crazy:
Ja det är ju intressant förståss... kanske ska starta en ny tråd om det? ;)

Förresten, hur kan du skriva? du ska ju sitta o hålla tummarna? ;) :p
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

break_a_leg skrev:
Tror du att vi kommer att få några svar på den frågan?

Jag tror ju att det på något sätt handlar om uppmärksamhet, "vi känner varandra såhär bra".

Kan inte någon av de som startar mer "personliga" trådar svara på varför de gör det?

Visst...jag har så dåligt självförtroende att jag MÅSTE på alla sätt o vis bekräfta att jag känner folk på buke....HELA mitt liv snurrar just kring din teori.....

Enl dig är det alltså fultatt känna folk här?? Menar du då även att jag skall ställa in mina buketräffar jag haft på sommaren? ...eller skall man låtsas att man aldrig träffats? ..eller hur menar du?

Att det slår runt ibland tycker jag bara är kul...jag kanske vill ha kul nån kväll....och det kanske inte är jst SÅ kul härhemma just då---

Du tror inte att det kan vara så enkelt att man bara är på flamshumör...eller är det VIDA din fantasi :eek:

*martha som är glad att ha barnasinnet kvar och tycker synd om torrbollarna*

JAG tror DU är avvo på att en del människor känner varandra här* :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

men om du har teorier om folk som känner varann..kan jag ju ha teorier om "gnällspikarna" :D :D

Du måste ju själv se hur dumt det ser ut.......
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Visst, Sverige är ett fritt land, både du och jag får tycka, tänka och tro vad vi vill *om vi håller oss till det som är lagligt när vi uttrycker det bland folk*.
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Jag tycker att det är trevligt med öppna "Fikatrådar".
Man kan ploppa in med en kopp kaffe i handen och se var vännerna har för sig.

Med PM, så blir ju inte vi andra inbjudna till fikat, och det är ju litet trist när bara vissa går och fikar i smyg.
Ibland så är det trevligt att bara läsa litet vad de andra skriver helt utan att skriva något själv.

Varför missunnar du oss detta?
 
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Jaså du är tillbaka från Banned-land ;)

Det är väl inte den öppna fika tråden som var problemet :confused:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vilka trådar vill ni läsa på Buke?

Rufsan. skrev:
Jaså du är tillbaka från Banned-land ;)

Det är väl inte den öppna fika tråden som var problemet :confused:

Detta är ursprunginlägget....

**Apropå "tjattrandet" som är på tapeten... Är det bara jag som irriterar mig på trådar som innehåller fejkade kafferep? Eller trådar där användare som uppenbarligen känner varandra sitter och konverserar om sådant som ingen annan än de i klubben för inbördes beundran har glädje av?

Flera användare tycker uppenbarligen att jag är fullkomligt torr och trist, men ni kan gärna får förklara vitsen med att sitta på Buke och skriva trådar som bara roar er personligen? Sådant tycker jag man tar via PM/Mail/telefon eller varför inte träffas hemma hos varandra och fika?**
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp