Bukefalos 28 år!

Vilken ersättning?

Sv: Vilken ersättning?

Trygghetsfaktorn ska inte underskattas! Tyckte det var skönt att veta att om det är kris, då har vi ersättning. Även om det inte behövs så är det skönt att veta att man har den där säkerhetslinan.
 
Sv: Vilken ersättning?

Men så jobbigt är det inte att handla en nappflaska och en tetra ersättning att ha hemma ifall att, det lugnar mitt sinne iaf... Så jag gör nog så, och sedan får tiden utvisa hur mycket ammande och/eller flaskmatande det blir.

Nae det är inte ju dom största inköpen du lär göra åt liten :D

Var inte meningen att låta otrevlig på nåt sett med mitt förra inlägg, verkar som du uppfattade det så...
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 980
Senast: Barbabelle
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 826
Senast: Lhas
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 259
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 371
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Pumpa en skottkärra??
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp