Bukefalos 28 år!

Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Här kommer ny bild.
e: skimmel, u: fux, eu: skimmel ee: fux. ue fux, uu. brun
019.JPG


017.JPG
 
Sv: Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Den där kan jag nästan garantera kommer skimla av! :) Ser ut att vara född fux, men lite svårt att avgöra utan att se bild från dag 1.
 
Sv: Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Den där kan jag nästan garantera kommer skimla av! :) Ser ut att vara född fux, men lite svårt att avgöra utan att se bild från dag 1.

Han är här endast 12 timmar gammal från idag ;)
 
Sv: Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

Oj, då var han snabb på att börja färgbytet. :p
 
Sv: Vilken färg får avkomman - en tråd om färggenetik

KL

Nu är det över 1000 inlägg i den här tråden. Ett av syftena med tråden är att man ska kunna läsa tidigare inlägg och se om man får svar på sin fråga där. Nu är tråden alldeles för lång för att någon ska orka läsa igenom den så därför låser jag denna och skapar en ny.

Görel - moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Spinoff på trådarna och förlovnings- och vigselringar och om att bära släktingars ringar. Vad är era mest känslomässigt värdefulla...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 574
Senast: _Zacke_
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 013
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 195
Senast: Wille
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp