Bukefalos 28 år!

Vilken mobil ska jag välja (HTC)

MaRomer

Trådstartare
Dax för ny mobil. Men jag är kräsen. Den får absolut inte vara för stor!
Bra kamera, minne och ska fixa att ha många appar. (Något in nuvarande inte fixar)

Har nu en Wildfire s och det är den storleken jag helst vill ha. Men det finns ingen som är lika kompakt som den.

Skriv gärna med egna erfarenheter och inte "den finns..." För jag vet vilka modeller som finns, men vill veta vilken DU föredrar och varför. Har ni tagit bilder/filmat så lägg gärna in det här.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Måste det vara en HTC?

Är också på jakt efter ny mobil och har blivit sugen på samsungs Galaxy SIII mini som jag tycker har lagom storlek och de har ju även några andra i den storleken som verkar bra. Har inte hittat någon annan tillverkare alls som verkar ha bra såpass små mobiler som dessutom uppfyller de krav jag har på den.

Har ju visserligen inte provat den än, men kan ju återkomma när jag fått för mig att köpa en :p Har dock använt mig av den större varianten och tycker att den är super, bl.a för att den är så lättnavigerad och användarvänlig och den lilla är ju upplagd på samma sätt.

Men jag lär följa tråden med spänning för att se om någon annan kanske har tips på andra bra, små, mobiler!
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

JA det måste det vara så är tacksam om vi håller denna tråden till enbart HTC :)

Jag är mest inne på HTC Desire X. Snygg design och bara lite större än min nuvarande.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag har haft en vanlig Desire. Mycket nöjd! Den överlevde till och med ett par timmars bad i pool :D (Efter rätt lång torkning och nytt batteri förvisso.)
Har fortsatt med HTC och har en One X men den är förstås för stor för din del.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag är jättenöjd med min Desire x är inne på min tredje Desire, valde den framför galxy s3 just pga den behändiga storleken. Nöjd med kameran, dock saknar jag något en framsides kamera (som fanns på s modellen) då jag skypar endel
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag kan bara säga att mina systrar och flera kompisar har haft HTC, för alla gick mobilen sönder. Så jag har inget förtroende för HTC:o
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag kan bara säga att mina systrar och flera kompisar har haft HTC, för alla gick mobilen sönder. Så jag har inget förtroende för HTC:o

Jag har haft min HTC Legend i dryga 2,5 år och den håller än. Precis lika gott som ny, har aldrig strulat - trots att jag utvecklat både appar (det brukar kunna rådda till det när man kör den i debug/utvecklarläge) och uppdaterat programvaran ett par gånger. Det märks dock att processorn varit med ett tag - den är inte snabbast i världen.

Fast då är det specialmodellen med helgjutet aluminiumskal som har hållt för att tappas i stallgolvet X antal ggr....

Just nu är jag lite sugen på att byta till en Samsung Galaxy S4 Mini - men det är ju ingen HTC :)
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Har en HTC Sensation och är grymt nöjd med den. Lagom stor och känns väldigt tunn men inte plastig :) Har haft den i 2 år och har just bytt batteri, det fungerar fortfarande superbra. Ingen repa i glaset och jag har tappat den i golvet ett antal gånger :)
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Desire:n hade jag i 2-3 år. Bytte bort den bara för att jag ville ha en One X istället. Den har jag haft sen den lanserades och den fungerar fortfarande utmärkt.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Hmmm nu går jag emot mig själv. Sambon sa Sony experia go... Vad säger ni?
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag har aldrig haft en Sony och det har ingen i min närhet heller. Så nej, inte mycket till hjälp.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag har en Xperia mini och tycker den är skit. Laggar jättemycket, och uppdateringar gör att allt man lärt sig om telefonen omprövas då funktioner ändras.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag köpte precis den nya HTC ONE(m7). Den kanske är något stor,. men jag bara ÄLSKAR DEN. Kameran är super, man kan göra så mycket med den. STor minne, snabb, underbart ljud (beatbas). Den var värd varenda krona!
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Vi har haft HTC som jobblurar ett par år (Wildfire) och jag konstaterar att det inte kan vara en tillfällighet att så många människor har problem med lurar som stänger av sig och håller på.

Jag har nu en Samsung Galaxy W med dryga året på nacken som funkar utmärkt och har mycket bra kamera.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag har en Xperia mini och tycker den är skit. Laggar jättemycket, och uppdateringar gör att allt man lärt sig om telefonen omprövas då funktioner ändras.

Miniversionen är det väl mer strul mer överlag, vad jag har förstått. Hade en Xperia förut, hade den i ett par år, utan några problem eller krångel, har nu en Xperia S sen något år tillbaks, inga problem med den heller. Skulle gärna uppgradera mig till en Xperia V eller Z nu, men håller på och lägger om taket så det får vänta.
 
Sv: Vilken mobil ska jag välja (HTC)

Jag köpte precis den nya HTC ONE(m7). Den kanske är något stor,. men jag bara ÄLSKAR DEN. Kameran är super, man kan göra så mycket med den. STor minne, snabb, underbart ljud (beatbas). Den var värd varenda krona!
Den funderar jag också på...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tillhör en generation som växte upp med engångsbindor och tamponger som mensskydd. Alla miljövänliga flergångsalternativ som finns...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 390
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
1 022
Senast: Piaff
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 084
Senast: lundsbo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 729
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp