Bukefalos 28 år!

Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

*kl*

Har en UAK men sneglar avundsjukt på en Volvo som har EUW, hade jag gärna haft!:D
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

*kl*

Nu kom jag på en till.. Såg i somras en krockad liten bil med MOS.
Väldigt kul även om jag hoppas att ingen kom till skada!
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

*kl*

Nu kom jag på en till.. Såg i somras en krockad liten bil med MOS.
Väldigt kul även om jag hoppas att ingen kom till skada!

Haha humor! (men hoppas det gick bra!)

KL

En brandbil i stan har reg BRB, lite kul.. ^^
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Å förresten spelar det väl ingen roll vad det är för årsmodell.

KKK*** finns som registreringsnr. Jag tycker nog att man kan kolla fakta innan man är tvärsäker, speciellt när det är så lätt att kolla :angel:

Jag skrev bara att det var en 78:a ...har inte sagt nåt annat övht ...
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Jag har ASG på min :D det gillade vännerna, dom äldre tänkte dock på fraktbolaget med samma "namn" här på ön.. jag såg en PNS häromdagen och tänkte automatiskt att det saknades två bokstäver :o:o
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

kl

Svärmor hade en URK förut, den var rätt skön :D När jag var yngre hade vi en HXN, givetvis kallad Häxan.
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Mina föräldrar har TML - ta mig långsamt brukar vi skoja om.

Inte en regplåt visserligen men jag såg en liten röd bil översållad med små vita spermier för ett tag sen, först höjde jag på ögonbrynen, sen såg jag texten baktill "på mitt jobb uträttar vi underverk varje dag" och en webbadress till en fertilitetsklinik. Inget illa menat om fertilitetskliniker, tvärtom, men den hade jag velat ha en rejäl löneförhöjning för att köra runt i :D
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Jag tycker också att man bör kolla fakta innan man uttalar sig, och det var precis det jag gjorde.

Det här var min fakta, som jag tycker kan räknas som ganska "tvärsäker":

http://transportstyrelsen.se/sv/Nyhetsarkiv/DYR-GUB-REA--USH---tillbaka-i-cirkulation/

"Transporstyrelsen undantar generellt kombinationer av fem olika anledningar [..] förkortningar av vissa organisationer tex ETA, KKK, BSS."

Även här är KKK med: http://transportstyrelsen.se/Global/Press/Registreringsskyltar.pdf

Sen har alldeles uppenbarligen någon gjort en miss och de finns ändå. Men det gör inte regeln mindre existerande för det :)

De reglerna gällde ju fr.o.m 2010. De bilar med KKK etc. som finns blev väl reggade innan 2010, det är väl inte så att de får nya skyltar bara för att en regel ändras? :)
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Jag äger en GOA. Det är mysigt. Den är dock bara 1 siffra ifrån att vara lite vääääl mycket "Goa" (alltså semesterorten i Indien)... hade inte velat äga en bil som heter Goa340... finns dock säkert. Och säkert många som inte förstår varför det är för mycket av det "goa" ahahaah.
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

En av mina gamla bilar hette ALF. Vi brukade kalla den för ufot, för den uppförde sig som ett. :p

På jobbet har/hade vi flera WTFxxx.
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Jag äger en GOA. Det är mysigt. Den är dock bara 1 siffra ifrån att vara lite vääääl mycket "Goa" (alltså semesterorten i Indien)... hade inte velat äga en bil som heter Goa340... finns dock säkert. Och säkert många som inte förstår varför det är för mycket av det "goa" ahahaah.
Nej, jag tex ;) Förklara gärna! :)
 
Sv: Vilken registeringsskylt vill du inte ha?

Jag hamnade bakom en bil vars regnummer fick då mej o tro att han skapat själv och satt dit eller köpt bilen bara därför..

GHB 666

Jag och sambon såg ut såhär :eek::eek:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp