Bukefalos 28 år!

Vilken TV-vecka!!!!

L

Lampi

Eurosport 2 sänder LIVE varje kväll f.r.o.m Onsdag 17 Dec t.o.m. Måndag 22 December. Det börjar 18:30 varje kväll och slutar antingen 22:30 eller 22:45.
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Va????
Varför dessa enorma sändningar helt plötsligt? :eek:

Jaja, bara att tacka & ta emot!
Ska genast sätta på inspelningen, tack för hjälpen! :D
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Tydligen blir det inte riktigt så bra heller. Eurosport 2 visar nu motorsport. På Ridsports hemsida står följande:

Sändningar från Olympia, London

Eurosport2
Onsdag 17 december kl 18:30-22:30 direkt
Torsdag 18 december kl 18:30-22:30 direkt
Fredag 19 december kl 18:30-22:30 direkt
Lördag 20 december kl 18:30-22:45 direkt
Söndag 21 december kl 18:30-22:45 direkt
Måndag 22 december kl 18:30-22:45 direkt

Eurosport
Torsdag 18 december kl 08:00-09:00 höjdpunkter
Fredag 19 december kl 08:00-09:00 höjdpunkter
Lördag 20 december kl 08:00-09:00 höjdpunkter
Söndag 21 december kl 07:45-08:45 höjdpunkter
Måndag 22 december kl 09:00-10:00 höjdpunkter

Ovanstående om Olympia, London, är uppgifter som vi fått via England. Eurosports programtablå är däremot inte lika tillmötesgående mot alla hästvänner. Enligt denna (noterat per den 17 dec) bjuder kanalen endast på sändningar från Olympia
Lördag 20 dec kl 19:00-20:00
Söndag 21 dec kl 19:00-20:30
Måndag 22 dec kl 19:30-20:30 direkt
Måndag 22 dec kl 22:30-23:30
samtliga sändingar i Eurosport1
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Jag blir så sur de håller aldrig vad de lovar. Jag som hade sett fram emot att titta på tävlingarna från olympia.
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Jippie! Den kanalen ska vi nog få in på nåt sätt:devil:
Tackar för info!
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Jag kom hem från jobbet vid 21.45 och spelade då tillbaka en ganska rejäl stund (har PVR-box som buffrar 90-120 min beroende på kanal) utan att se några hästar. Inte stämde tablån för det. Det sändes nämligen inte det som stod skulle sändas.
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Jag blir tokig. Det stod att det skulle vara Puissance från Olympia 19:00 - 20:00. Det stämde men sen stod det inte att det skulle visas något mer. Råkade slå över på Eurosport vid 22:50 och då var det 3 ryttare kvar innan omhoppningen i en 1,60 klass. Fick i alla fall se dem plus omhoppningen. I min tidning och på min TV stod det inget om att det skulle visas. Var kan man hitta korrekt information?
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Oftast är det kass info om Eurosports sändningar. Kommentator Helena Lundström nämnde ju inget om mer sändning lördag kväll.
Mycket frustrerande!
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Hon bara nämnde att de skulle visa men inte när.

Jag var inne på Eurosports hemsida och där finns något som heter Player och då kan man se LIVE från olika tävlingar bl.a. från Olympia. Men det kostade pengar. I.o.f. bara 47:- i månaden.
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Hon nämnde visst när det skulle sändas, om än inte vilka tider. Hon sa iaf söndag kväll och måndag kväll.
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Attans att man inte har Eurosport 2! Inte varje dag det sänds hästsport på TV:n ;)
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Ridsport imorgon också 5 december, sammandrag från Sthlm horse Show på SVT. Kl 19 - 20 tror jag, samt en senare sändning.


Vi borde ha en nålad ridsport-på-tv - tråd.
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Det stämmer att det är 19-20, kanalen är SVT 2. Dock är månaden januari ;)
Någon senare sändning finns dock inte markerad i min TV-tablå. (Har lagt in olika ord som ska markeras, t.ex. hoppning, skidskytte, världscup.)
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

hoppsan, har det blivit nytt år det har jag missat :angel:

så här var det visst:

19:00-20:00 SVT2
23:50-00:50 SVT Europa
 
Sv: Vilken TV-vecka!!!!

Inte lätt att hålla ordning på vilket år det är :p

Aha, SVT Europa har jag inte med i min tablå eftersom den inte sänder unika program. Den är till för SVT-intresserade ute i Europa, därav namnet.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Hej! Har i år svårt att få tag på halm, har inte tillräckligt mycket kvar för att fortsätta ge som jag gör idag. Finns det andra saker...
Svar
3
· Visningar
700
Senast: warg
·
Fritid På lördag 18/3 börjar curling-VM, lag Hasselborg representerar Sverige. Heja! Heja! 🥌 Det kommer sändas på SVT och svtplay. Jag tror att...
Svar
12
· Visningar
816
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi I mars bokade jag flyttfirma för utlandsflytt den 15 maj. Fick skriftlig bokningsbekräftelse efter att ha godkänt offert och allt var i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 934
Senast: ameo
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
864

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp