Bukefalos 28 år!

Vinster till barn

Nebraska

Trådstartare
Jag ska ordna med hästskokastning på en familjedag. Skulle behöva ha lite hjälp med vad jag ska ha för vinster. Vad för runt en tjuga skulle vara mest uppskattat att få?
 
Mitt tips inför hösten är reflexer! Glimmisar är kanske dyrare, men i vissa butiker kan man få en reflexväst för 20 kronor.
 
Ska barnen få välja sak själva?
Studsbollar brukar vara uppskattade, kritor, färgpennor, flicklampor som @lady_vip tipsar om, såpbubblor som flera andra redan har sagt. Större suddgummi i roliga former, sonens bästa present ett år när han fyllde år var ett suddgummi i form av en gorilla, kostade 10 kr... :cautious::rofl:
Om de får välja sälja så kan även pärlor var ett bra alternativ, det brukar finnas lite olika kit på tex TGR eller andra lågpris butiker.
 
Påsar av bilar och gott&blandat har vi på midsommar. Då köper vi 250 påsar av vardera. Dessutom köper vi 500 chokladkakor till chokladhjul. Kexchoklad hade vi i år också. Vid spikslagningen.

Barn tycker om godis och det blir lagom svårt att välja på två sorter är min erfarenhet.

Mvh Miks
 

Liknande trådar

Småbarn Jag skulle vilja testa att besöka öppna förskolan i kommande vecka för att aktivera 2-åringen när han inte har förskola. Men jag tycker...
Svar
13
· Visningar
1 149
Senast: Badger
·
Övr. Barn Sonen ska på kalas på lördag, en pojk som fyller 12. VAD hittar man på i present?! Leksaker börjar dom bli lite för stora för känns det...
Svar
15
· Visningar
1 123
Senast: Lingon
·
Gravid - 1år Hjälp mig. Ge mig pepp. Slå mig i huvudet. Jag har precis plussat med barn nr 3 helt oplanerat :crazy: Har en 7-åring och en 3-åring och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 207
Senast: Inte_Ung
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 479
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp