Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Irländsk terrier... Dom är inte så mycket terrier och jag som också gillar vinthundar tycker att dom är snygga!
 
Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

Jag säger korthårig vorsteh. Noll pälsvård, arbetsvillig och förig men ändå självständig och rätt enveten. Älskar att springa och är vackra att se på.:love:
 
Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

En bra doberman borde ju inte vara helt omöjlig att få tag på. Du har väl en del kontakter? Annars så låter väl storpudel som det vettigaste?
Men jag röstar för en bra dober...
 
Sv: Vinthundsnörd ser sig om efter andra raser

En RR kanske? Eller är det en för tung hund? Fäller gör det ju också. Men annars tycker jag de passar väldigt bra in på dina önskemål.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 499
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 106
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Jag tänkte mig att skaffa en hund i framtiden, men det är verkligen inte lätt att välja. Jag växte upp med en Newfoundland som liten...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 422
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Min man och jag har tänkt skaffa valp år 22-23 och han vill helst ha en lakke eller malle valp som vi har haft förut, tillsammans med...
2
Svar
39
· Visningar
4 257
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp