Visste ni....

Sv: Visste ni....

jag har alltid trott att man kommer till sista inlägget i tråden och har därför inte använt den knappen i trådar jag läst mycket i men sen missat en del i. puckad som man är har man suttit och bläddrat och bläddrat och bläddrat.

superbra funktion!
 
Sv: Visste ni....

Det finns fler halvtröga människor här... Jag har hängt här sedan Stallet-tiden, och den här veckan har jag upptäckt snabblänken till "Dagens inlägg" :o :D
 
Sv: Visste ni....

japp, hittade den dag ett eller två som bukeanvändare :p

blir så irriterad på andra forum som inte har den funktionen så jag håller mig nästan enbart på buke.
 
Sv: Visste ni....

(ihop med prenumerationer av trådar man postat i)


det går mycket bra att prenumerera utan att skriva i trådarna också. klicka bara på "trådverktyg" och sen "prenumerera på denhär tråden"

Tog länge innan jag förstod varför folk skrev "skriver så jag hittar tråden igen". Sen förstod jag att de kanske inte hittat den funktionen.
 
Sv: Visste ni....

ja, så gör jag också!
fast det är nog bara 3-4 trådar jag har totalt som prenumeration fastän jag inte postat i dom, mest är jag intresserad av att se om någon svarat på det jag skrivit och då är prenumerationerna bra :D
 
Sv: Visste ni....

:eek: Jeez - vilket tålamod du måste ha! Hur orkar man gå igenom mastodonterna om man _inte_ använder blå pilen?

Vet du om att du kan ställa in antal inlägg per sida då? Jag tror man kan välja 10, 20 eller 30 inlägg per sida - jag har valt 30 så antalet sidor i en tråd blir alltså inte lika många för mig som för de som har 10 eller 20 i sina inställningar. :idea:
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 937
Senast: Hazel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 241
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 621
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp