Visste ni....

Gry

Trådstartare
.... att det sitter en blå plutt med en pil på innan rubriken, som man kan trycka på och komma till det inlägget man sist kollade på!!!! Visste ni??? :eek: Herregud! Det här upptäckten kommer innebära en ny revolution i mitt bukeberoende!!! Fattar ni smidigheten!? Och varför har ni inte berättat detta för mig tidigare??? Va! *mutter*
 
Sv: Visste ni....

:rofl:
Har du inte sett den förren nu?

Vill inte verka elak eller "snobbig" nu, men vad tror ni händer när Buke uppdateras? När forumet har fått nytt utseende så brukar det ju innebära mer än bara nytt utseende, det är ju en massa nya finesser också.
 
Sv: Visste ni....

VA?!?!?! Det visste jag faktiskt inte:D Shiiiit:D värsta smidigt ju!:D
Jag -seriöst- tackar och bockar för detta inlägg!:D
mitt liv här på buke blev genast mycket, notera MYCKET (!) smidigare!!:):bow:
:banana:
 
Sv: Visste ni....

HAHAH har inte heller sett den innan:D
Jag har inte ens hittat många finesser XD
Jo den som kommer när man gjort citatsvar, då blir det ju en blåpil där medså man kan se vad personen innan skrivit, eller ja om ni förstår:D
 
Sv: Visste ni....

Det kan man se även om det inte är citatsvar. Klicka bara på länken Svar på... Sv: Visste ni.... av Got2Be.
 
Sv: Visste ni....

måste bara skratta lite, du har skrivit mer än 2000 inlägg och suttit och skrollat ner till du hittat nya inlägg :D
 
Sv: Visste ni....

:rofl: Jag gissar att du slitit ut några scrollhjul under åren? :angel:

Den blå plutten är min bästa vän sen flera år tillbaka :D
 
Sv: Visste ni....

Hm funkgerar detta även om man sitter vid typ 8 olika datorer oxå?

Med andra ord är det något datorn kommer ihåg eller är det bukefalos som kommer ihåg detta?
 
Sv: Visste ni....

Jag surfar från många olika datorer och det fungerar jättebra - om man är inloggad. Loggar man inte in så funkar det inget vidare.
 
Sv: Visste ni....

jag skulle fnissa åt dig om jag inte visste att jag själv var medlem i MÅNGA år innan jag upptäckte den finessen. :D och jag blev lika lycklig som vad du är nu! ;)
firstnew.gif
är världens bästa grej! :bow: (ihop med prenumerationer av trådar man postat i)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
987
Senast: Viva
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
24
· Visningar
1 940
Senast: Hazel
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 242
Senast: Sirap
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 621
Senast: Saigon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp