Vitaminer till barn

Sv: Vitaminer till barn

Min man gillar forell och rödning. All stekt fisk går bra. Men dottern äter inte det heller trots att han älskar det.
 
Sv: Vitaminer till barn

När det gäller barn och mat så är det ju också så att smaklökarna utvecklas med åren. Smaken för sött är medfött, bröstmjölk är mycket sött, medan beska smaker ratas till att börja med.

Barns petighet med mat/smaker/texturer är ren överlevnadsinstinkt kombinerat med medfött individuella preferenser. :)
 
Sv: Vitaminer till barn

Du fortsätter med dina påhopp, men i detta fallet lyckas du inte. Jag har inga gemensamma gener med dottern. Löjligt.

Vad menar du med pahopp? Det var en fraga, eftersom Lupin namnt just den mojligheten. Och da undrade jag varfor den var relevant.
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 182
Senast: Bapelsin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hörde en kommentar om keratosis pilaris (=det hudproblem jag är drabbad av) i min funktionsmedicinska favorithälsopodd, och att...
Svar
3
· Visningar
2 170
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 131
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 531
Senast: isafore
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp