Vitt fält under inlägg

TheRedLightning

Trådstartare
Jag undrar vad den här vita är under inlägg, har sett det i flera trådar, oftast blir det efter trådskaparens post och även ibland mitt inne i tråden. Tycker det stör lite att läsa flödet, har inte haft problem med det tidigare, gissar att det dök upp efter någon uppdatering här.
Är det andra som fått detta också?
12165668_1109663235731188_758513919_n.jpg
 
Om du ser till att sluta blockera annonsbanners så lär det nog försvinna och fyllas upp av en banner.
Ibland kanske en banner inte visas av annat skäl och då kan det också se ut på detta sätt.
 
Om du ser till att sluta blockera annonsbanners så lär det nog försvinna och fyllas upp av en banner.
Ibland kanske en banner inte visas av annat skäl och då kan det också se ut på detta sätt.
Fast det var inte så innan, trots att jag haft Adblock hela tiden, därför jag tycker det är lite skumt att det kommit nu.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 357
Senast: cili
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
872
Senast: Roheryn
·
Kropp & Själ I skuggan av trådar runt alkoholism: Är det bara jag som reagerar på att vin och "bubbel" på något sätt romantiseras och ses som en...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
26 913
Senast: Thaliaste
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 018
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp