Bukefalos 28 år!

VM i höjdhopp?

L

Lejonflickan

Min ena gerbil hoppade tok-högt igår (minst 42 cm)! Hon hoppade rakt upp i luften, sög tag i kanten på rått-stoppet (barriär för att slippa ha råttor i hela lägenheten) och sen var hon överallt! 2 gånger lyckades hon med detta! Varför i hela friden nu, när hon inte gjort det förut på över ett helt år? :confused: Den andra majan är lite rultig och skulle aldrig ens komma på idén att försöka. :angel:
 
Sv: VM i höjdhopp?

gerbiler kan j*vlar i mig hoppa! min tajger hoppar upp på köksstolarna på "beställning" - om man visar med handen vart hon ska.
lätt som en plätt, 60 cm....
 

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 490
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Denna vecka stod det två ridlektioner på schemat – en på ridskolan och en på privatlektionsstället vid världens ände. På ridskolan blev...
Svar
0
· Visningar
876
Senast: cassiopeja
·
Trädgård & Växter Jag bor i en liten lägenhet på markplan med en liten stenlagd uteplats som vetter ut mot en parkering. På vardera kortsida finns det, av...
Svar
17
· Visningar
1 772
Senast: iNHALE
·
Däggdjur Sökte lite, men tycker det var smidigare att skaffa ny tråd så jag får svar på just mina frågor. Har precis blivit av med min...
Svar
3
· Visningar
1 670

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp