Vulkanutbrott Island

Jag skrollade tillbaka i den här streamen och hittade ögonblicket när det bröt igenom marken. Det var fascinerande att se hur snabbt det expanderade när det väl hände. Det är fyra streamer sammanfogade. Genombrottet syns i den övre högra kl07.57.07 notera att det är aningen olika tid på klockorna den nere till vänster är genombrottet vid 06.55.58 Den siffran är närmare reglaget så kan vara enklare att titta där.
Det är knappt en timme kvar innan genombrottet försvinner ur streamen
 
Jag blir uppriktigt lite förbannad, när mycket förbannad! :rage:
De har levt med hotet om vulkanutbrottet i ca en månad och evakuerat alla människor, men trots det är det ändå en massa får som nu är fångade av lavan som kommer allt närmare. De har haft en månad på sig, varför är fåren kvar?! 🤬:cry:
 
Jag blir uppriktigt lite förbannad, när mycket förbannad! :rage:
De har levt med hotet om vulkanutbrottet i ca en månad och evakuerat alla människor, men trots det är det ändå en massa får som nu är fångade av lavan som kommer allt närmare. De har haft en månad på sig, varför är fåren kvar?! 🤬:cry:
Så fåren är kvar? Jag har sett lite uppgifter om det men ingen har gett en källa så har mest känts som en internet skröna.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Ja kära buke. Google var inte min vän i den här frågan så därför kollar jag med er. Flera gånger när jag stått upp och rakat benen de...
Svar
8
· Visningar
1 390
Senast: underensten
·
Kropp & Själ Ja, här är en sån där fråga som jag nog egentligen vet svaret på själv - men behöver få höra det för att göra det. Gäller en fysisk...
Svar
3
· Visningar
371
Senast: Pilot
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 292
Senast: Lyan
·
Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
901
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp