Vuxenlekar

Jag har hört att det är populärt att starta trolltrådar för att se vilka som är "extremfeminister". Jag har inte provat, men jag har hört att det är roligt att skratta åt alla bitterfittor. Pröva, vettja.
Det var inte dom jag menade. Menade dom som man gör reklam för i reklamradion:up:
 
Vad är det för slags lekar då?? Låter misstänkt
Det säger dom inte. Dom Säger bara vuxen lekar få ett bättre sexliv å så är det en man (hennes granne) som ropar på nån å så sjunger tjejen att hon önskar att det var hon som han ropande på. Tolkar det som att mannen har sambo som han leker med och tjejen som sjunger är singel, kan också vara gift, men får inget sex å då vill hon ha vuxenlekar med grannen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
22 826
Senast: Unafraid
·
Mat Hur firar ni påsk? Traditionen är väl påsklamm men det verkar som många äter 'påskbord' istället. Hur brukar ni göra? Själv har jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 637
Samhälle Någon här som vet hur länge avlidna personers journaler och ev vävnadsprov brukar finnas kvar i vårdens arkiv?
Svar
3
· Visningar
500
Senast: MiaMia
·
Mat Jag har tagit på mig att göra efterrätt till jul, och tänkte saffranscheesecake med glöggklet på. Enligt receptet gör man kletet med...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Praefatio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Mat till kräsen liten valp
  • Omplacera problemhund?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp