Bukefalos 28 år!

Vuxenlekar

Neeeeeje!

Vi gör så vi kvinnor för att trigga fantasin hos män. Nakenwrestling iförd endast kaviar och lite konstnärligt spritsad mjukost. Gör inte ni sånt?
Tihi! Så busigt!
Åh jag förstår :idea: Nä, jag är väl mer för att hälla champagnen över mig endast iklädd trosor och T-shirt. Tyvärr fungerar det nog inte så bra, borde jag byta ut mina tant-trosor och min rutiga pyjamaströja i flanell måntro? :confused:
 
Så där skulle du inte ha sagt om det var en kvinna som skrivit denna tråd
Jaha? Jag fattar först nu att du menade sexlekar (skriv det nästa gång). Vill du ha seriösa svar kan du ställa frågan på ett annat sätt:
"Jag funderar lite på olika sexlekar. Är det nån som har några idéer eller tips? Jag har dålig fantasi men skulle gärna prova"

Eller

"Leker folk sexlekar? Varför? Tycker ni att det är trevligt eller känns konstigt?"

Dock måste jag säga att det blivit lite Peter och Vargen över ditt nick. Du har skrivit så många oseriösa inlägg att ingen tar dej på allvar längre. Sen kan jag inflika att jag alltid trott att du vart bitter kvinna med fejknick.
 
Jaha? Jag fattar först nu att du menade sexlekar (skriv det nästa gång). Vill du ha seriösa svar kan du ställa frågan på ett annat sätt:
"Jag funderar lite på olika sexlekar. Är det nån som har några idéer eller tips? Jag har dålig fantasi men skulle gärna prova"

Eller

"Leker folk sexlekar? Varför? Tycker ni att det är trevligt eller känns konstigt?"

Dock måste jag säga att det blivit lite Peter och Vargen över ditt nick. Du har skrivit så många oseriösa inlägg att ingen tar dej på allvar längre. Sen kan jag inflika att jag alltid trott att du vart bitter kvinna med fejknick.
Jag kommer aldrig kunna avslöja vad jag tror ligger bakom nicket, då skulle jag kunna bli åtalad för förtal :o:sneaky:
 
Min bästa vuxenlek är var-i-helvete-är-mina-nycklar, tätt följd av var-i-HELVETE-är mina reservnycklar och slutar med den sista väldigt roliga leken, nu-är-jag-jättesen-och-går-till-jobbet-och-lämnar-dörren-olåst. Denna lek är så rolig att jag leker den nästan varje dag.
 
Vet en lek till jag måste tvätta bilen denna helgen som kommer för den är jävligt skitig och måste få väck saltet
 
Jag leker renoveringsleken efter att jag lekt att jag är på jobbet (eller om jag nu var på jobbet). Leker även hästförsäljningsleken, första gången jag själv ger mig in i det (iofs sålt via förmedlare förr).
 
Imorgon ska jag leka mamma! Klockan ringer 5.00 för att barnet ska iväg på skolresa :down:

Kunde tyvärr inte hitta på någon annan lek som innebar sovmorgon :banghead:
 

Liknande trådar

Mat Vad brukar ni köpa för något med röd prislapp? Eller tar ni det som finns för att hålla nere matkostnaderna. För det mesta är det ju...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 490
Senast: AI62
·
Skola & Jobb Jag lovade mig själv att inte flyga över Atlanten eller Stilla havet fler gånger, men det höll förstås inte när den trevliga gruppen som...
Svar
5
· Visningar
472
Senast: LadySara
·
Juridik & Ekonomi Till veckan kommer deklarationen för många av oss. Man får reda på om får tillbaka på skatten eller om man behöver betala. Jag brukar få...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
23 796
Senast: Unafraid
·
Mat Hur firar ni påsk? Traditionen är väl påsklamm men det verkar som många äter 'påskbord' istället. Hur brukar ni göra? Själv har jag...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 734

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp