Bukefalos 28 år!

Vuxenridläger

Vi får dra ihop ett buke-gäng och ordna ett skräddarsytt läger :D

Det gjorde vi för ett par år sen. Det var massor med folk som skulle komma, vi hade stora planer på långritt, träningar och massa kul, men i slutändan blev vi bara 4 (inkl hon vi bodde hos) och det blev mest ett "bo borta några dagar och umgås"-läger.

/Lavinia, som gärna skulle göra om det
 
Det gjorde vi för ett par år sen. Det var massor med folk som skulle komma, vi hade stora planer på långritt, träningar och massa kul, men i slutändan blev vi bara 4 (inkl hon vi bodde hos) och det blev mest ett "bo borta några dagar och umgås"-läger.

/Lavinia, som gärna skulle göra om det

Det låter ju jättekul även om ni inte blev så många :) Något sådant hade jag gärna åkt på. Uteritter, lite träning och trevliga människor är ju egentligen det som behövs!
 
Det låter ju jättekul även om ni inte blev så många :) Något sådant hade jag gärna åkt på. Uteritter, lite träning och trevliga människor är ju egentligen det som behövs!

Det var därför vi satte ihop det.

Vi kan ju alltid prova igen :-).
Var i landet bor du?

/Lavinia
 
Jag är 22 i år och också intresserad av att åka på vuxenridläger, dock har jag ingen egen häst. Skulle önska ett lite seriösare träningsläger, då jag övriga tiden på året rider en del men inte för instruktör :)

Är detta möjligt eller är egen häst en förutsättning för ett lite tuffare träningsläger? Verkar nästan så när jag googlar runt tyvärr..
 
Jag har inte varit på vuxenridläger själv men har jobbat på ridläger för både barn, ungdomar, vuxna och 'blandat'. Jag tror absolut att det går att hitta läger av den typen som det låter som du letar efter :)

Mitt förslag är att du kollar upp några ridläger som du tycker verkar intressanta och sen ringer och frågar hur deras läger brukar vara och om det kan passa det du letar efter.

Lycka till med lägerletandet!:D
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 862
Senast: _Taggis_
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 855
Senast: _Taggis_
·
Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp