Bukefalos 28 år!

Walk in closet - Planering/uppfräschning

Diabetikern

Trådstartare
Hej Alla
Jag har en garderob man kan gå in i som kommer så småningom att innehålla skor, kläder, sängkläder och lite annat smått och gott. i dagsläget står allt därinne huller om buller pga av renovering i resten av huset men jag ska börja planera lite för hur man vill ha en. ca 5m lång 3m bred dock med snedtak som tar lite plats. 2 vägghyllor längst i som inte kommer att flyttas på. Sitter ganska högt så man får plats med trådbackar under 3st bredvid varandra.

Hela garderoben kommer målas vit. Vad tycker ni är bäst att lägga in som golv? Tänkte billigast möjliga. Kommer inte vara så stort slitage eller synas jättetydlig. I dagsläget är det enbart en spånskiva som vi lagt trasmattor på. Men vill lägga in ngt så det blir mer lättstädat. Färg spelar egentligen inte så stor roll.

Kortsagt hur har ni inrett sådana här garderober och ha ni några smarta lösningar på förvaring förutom trådbackar mm
 
Jag köpte inredning från IKEA till min walk i closet :) . Det är ju tyvärr lite trådbackar som du inte ville se, men jag tyckte det var superbra att kunna bygga ihop inredningen precis som jag ville ha det :up:

img_8488.jpeg
 
Heltäckningsmatta vill jag inte ha. Får bli laminatgolv eller funderar på plastgolv. Inget fönster i garderoben tyvärr.

Trådbackar kommer stå kvar då det är så bra tänkte om det fanns andra lösningar jag missat :D
 

Liknande trådar

Hemmet Har köpt lägenhet och helrenoverar för fullt. Men står nu i valet och kvalet! Det är en 2a på 63kvm och "problemet" är att jag inte vet...
Svar
15
· Visningar
5 377
Senast: Mitrolle
·
Hemmet Jag ska snart flytta och får då en egen liten Walk in closet! :D Nu är det ingen stor och lovely ala SATC men det är alltid något...
Svar
11
· Visningar
4 096
Senast: KungTulle
·
L
Hemmet Har några rum som jag och pojkvännen inte kommer ha användning av och tänkte därför unna oss lite lyx, nämligen en enorm walk-in-closet...
Svar
5
· Visningar
5 473
Senast: malllle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp