Bukefalos 28 år!

walsh syntet sele i färg

Sv: walsh syntet sele i färg

cämela skrev:
nu ska vbi inte vara sånna tänk vilken fördel med en vit sele! åär et lätt att se vart hästen är hahah.

ps låter ju som ett väligts snyggt selunerlägg haha
Nej, det var inte snygg på något sett... Min chef hittade delar av selen både här och där :angel: Han var lika undranade varje gång, jag tror han började misstänka något när han hittade selundelägget längst ner i "foderlådan" (stor) när fodret började ta slut...
Åh? Var det DÄR det var, sa jag när han frågade :angel: :angel:

Vit sele skulle inte hjälpa mig i Humlans fall, hon syns inte bakom de stora bruna, har funderat lite över en sån där flagga barn har på cyklar? :idea:
 
Sv: walsh syntet sele i färg

giffan skrev:
Man skickade visst med ett hår prov å så fick man en sele i hästens färg... hur coolt skulle inte det vara för en som har en tap-inare???? (med hans färg då)
Skulle jag få en spräcklig sele då? Som blir gammel rosa på sommaren och ljusbrun på vintern? ;)
{7709321a-bcab-4c8e-a30f-a9c32de55529}.jpg
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Humelibumlan skrev:
:eek: *Ryser*:eek:
Minns med fasa o ångest "min" Rosafodrade sele och huvudlag som en hästägare i tyskland tvingade mig sela ut hennes häst i.. :o
Förutom den gräsliga selen hade hästen även ett rosa selunderlägg med svarta kluttar på, rosa bandage bak och rosa boots fram :eek:

:eek: Usch vad fult.
 
Sv: walsh syntet sele i färg

jag köpte en walshsele syntet med ljusa lädertömamr och läder huvulag i agusti för 3.800 så det är nog samma pris :)
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Vill ha tag på huvudlag i lila eller grått.. men det verkar svårt att få tag på *suck
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Antingen har jag ingen koll på priser och har rört ihop det (troligt):D Eller så vill jag veta var du köpte den.;)
 
Sv: walsh syntet sele i färg

cämela skrev:
jag köpte en walshsele syntet med ljusa lädertömamr och läder huvulag i agusti för 3.800 så det är nog samma pris :)
PM:a mig genast var du köpt den!!
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Köper du lila kommer min sambo att sno den genast! Han är helsåld på lila, svärmor har tom stickat en lila tröja till vår dotter så hon får följa med när vi ska försöka starta till våren...

Jenny
 
Sv: walsh syntet sele i färg

:mad: Kollade i Walshkatolegen på deras sida... for colours se side 25... och det fanns bara 13 sidor:mad: :mad:
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Jag som har gömt mitt säkert 20 år gamla syntet träns och tyckt att det var hemskt:o ! Dags att ta fram det då... Hm....nu är ju jag jätte inne :banana:
 
Sv: walsh syntet sele i färg

bidermans hade zilco men då får man inte vita tömmar sen gillar jag walsh bättre. men micke på royal i skeå skulle föröka få hem en till mig men vi får se ska höra mig för här och där.

hittade en som importerade suyntetselar i typ 18 olika färger allt från neongrönt till chockrosa , lila osv men han var lite dyr är förmodligen mycket billigare att beställa själv från australien men man ska ju veta vart man ska söka också.. :/




lines : beror på materialet är det samma som finntacks syntet i färg kan et vara svårt att hålla det rent men om et är mer plastigt är det ju bara spola av :)

Var hittade du den sidan???
 
Sv: walsh syntet sele i färg

www.pinktrading.se men tror inte det finns uppe nu. han skulle importeta från australien 3.800 + moms tror jag det var jag mailade flera gånger han hörde aldrig av sig..

när jag jobbade i usa köpte jag en ny walshsele och vitt platshuvudlag och tömmar till. fanns att få i många frger men standardfrgerna var blå, svart, grön, vit, gul röd. såg då vi var och tävlade rosa, babyblåa och oranga osv selar och huvudlag :)
 
Sv: walsh syntet sele i färg

då la väl den där dennis ek ner traveriet och började sälja nåt skumt från thailand? ;)
 
Sv: walsh syntet sele i färg

bidermans hade zilco men då får man inte vita tömmar sen gillar jag walsh bättre. men micke på royal i skeå skulle föröka få hem en till mig men vi får se ska höra mig för här och där.

hittade en som importerade suyntetselar i typ 18 olika färger allt från neongrönt till chockrosa , lila osv men han var lite dyr är förmodligen mycket billigare att beställa själv från australien men man ska ju veta vart man ska söka också.. :/


lines : beror på materialet är det samma som finntacks syntet i färg kan et vara svårt att hålla det rent men om et är mer plastigt är det ju bara spola av :)

Åååh :D Har du nån koll på om det råkar finnas orange sele, tömmar, huvudlag ? :D Har mämligen orange å svart dress .. så de vore ju kanoners om man kunde få tag i orange utrustning .D
 
Sv: walsh syntet sele i färg

Åååh :D Har du nån koll på om det råkar finnas orange sele, tömmar, huvudlag ? :D Har mämligen orange å svart dress .. så de vore ju kanoners om man kunde få tag i orange utrustning .D


Och sen kan du skaffa en fux... :rofl: :rofl:

(Kunde inte låta bli) :angel:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 631
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 743
Senast: Lhas
·
Skola & Jobb Jag vet inte hur jag ska hantera den här situationen och behöver hjälp att tänka! Då barnet är vuxet känns det som om den här frågan...
9 10 11
Svar
210
· Visningar
15 275
Senast: Badger
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 306
Senast: Karamello30
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp