wasaritten, vem ska dit?

K

Kesella

vilka ska rida i rättvik? jag skulle ridit Rökulla 100, men det blir ju inget så vi får köra norrut istället! lite strul pga att semestern eg tar slut till helgen, men det verkar ha löst sig. tack till mina fantastiska arbetskamrater på Ica! Pamiros och jag ska rida 80 km och njuta av den vackra skogen!
 
Sv: wasaritten, vem ska dit?

Önskar ALLA ekipage som ska till Wasa ritten lycka till. Turbo Star Arabians har skänkt en stor pokal till bästa arab på wasaritten!

LYCKA TILL ALLIHOPA!

Madeleine Haag, Turbo Star Arabians
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Okej, detta kan nog bli ett ganska långt inlägg, men du väljer själv om du vill läsa hela eller ej. Hästar, ridning, trav, har varit...
2
Svar
22
· Visningar
3 934
Senast: shia
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 462
Hästmänniskan Läst köp och sälj tråden och kom att tänka på vad människor uppenbart ljugit om när man ska provrida hästar som exempel :) Jag skulle...
2
Svar
25
· Visningar
3 908
Hästhantering Behöver ventilera med hästfolk och hoppas på konstruktiva diskussioner. Köpte en häst förra sommaren (islandshäst) som har flyttat två...
Svar
8
· Visningar
2 695

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Flämtningar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp