Bukefalos 28 år!

Weekend i februari

olivia

Trådstartare
Vi tänkte fira min födelsedag någonstans i Europa, sista helgen i februari. Någon som vill tipsa om prisvärda resemål? Vi gillar sightseeing, shopping och att äta gott :) Gärna något ställe som är varmare än här. Jag har funderat på Malaga eller Barcelona.
 
Vi tänkte fira min födelsedag någonstans i Europa, sista helgen i februari. Någon som vill tipsa om prisvärda resemål? Vi gillar sightseeing, shopping och att äta gott :) Gärna något ställe som är varmare än här. Jag har funderat på Malaga eller Barcelona.

Satsa på st patricks day, dublin, irland! Dock är den i mars och inte över en helg men bland det häftigaste jag upplevt!! Det är nåt som alla borde uppleva!!
 
Kan rekommendera Barcelona älskar staden som har allt kultur shopping och god mat! Finns även ett vindistrikt som man kan besöka men det är nog lite för kort med en weekend.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 326
Senast: jemeni
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 956
Senast: ameo
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 262
Senast: Otherside
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
917
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp