WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Och nu yr pricken omkring lite hur den vill. Hoppas inte ryttaren åkt av och skadat sig :(
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Maria på 13:e plats ihom med täten efter 30km
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Och nu yr pricken omkring lite hur den vill. Hoppas inte ryttaren åkt av och skadat sig :(
Vem är det???


Lite bilder finns här: http://www.endurance.net/international/USA/2010WEC/index.html från förbesiktning och lite ridbilder från området! Kul att titta på alla olika hästar och utrustning och sånt.. Maria och Nobby tex:
1009WEC_0249.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nu gäller det att Power inte tar fööör lång tid på sig att få ner pulsen nu då..
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Kl
Jag som just kommit in på sidan o det känns lite rörigt just nu... Är de månne inne i vetgate, nån som vet vilken slinga de ska ut på (vilken har de ridit?)? Känner mig förvirrad :grin:
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Kl
Jag som just kommit in på sidan o det känns lite rörigt just nu... Är de månne inne i vetgate, nån som vet vilken slinga de ska ut på (vilken har de ridit?)? Känner mig förvirrad :grin:

Jaa, de var inne i vetgate. Nu är de ute på slinga 2, den gula och den längsta på nästan 40km! Och innan var de på den gröna :)
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det blev lite kalabalik på GPS-systemet inne i grinden, men nu är de på väg ut på andra sträckan.

Maria har tydligen tappat jättemycket tid i grinden, jämfört medledarna inpulsingen är ju Powers svaghet). Hon är en 4 km efter ledarna.

Är det någon som har hittat resultatrapporter från grinden?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

kl
Fasen, detta verkar ju inte super. Först nu har Maria gett sig av. Vilket innebär att hon nu har över 30 framför sig om jag räknat rätt...
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Då måste de ha tappat ordentligt i vetgate eftersom de nu är på 41 plats? Är det pulsen som är Powers "akilleshäl"?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Alla kommer inte in så därför kan det vara bra att ge lite info löpande här. I början av slinga två är Maria på plats 41 och Cecilia på plats 58
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Då måste de ha tappat ordentligt i vetgate eftersom de nu är på 41 plats? Är det pulsen som är Powers "akilleshäl"?

Jaaa, han är ju inte så snabbpulsad... Lite har säkert med att göra att han är korsning. Så de behöver ju ha ett rätt mycket högre tempo än de andra om de ska komma ikapp!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Tips.
Man kan välja ekipage via selection så blir det "mindre rörigt" i tex grinden om man vill se när de rider iväg.

Jag är mycket imponerad men det är ju igentligen urlöjligt att vi ska behöva sitta o titta på en karta o inte kan se ekipagen. Fast nu är vi här hemma ändå med i tävlingen o det får man tacka för.
// Linda
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det ser iaf ut som om hon håller ett högre tempo än de andra prickarna runt om henne.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Är det fel på gps:en eller har det hänt nåt?

Marias "prick" har stått stilla en bra stund nu och hon bara rasar i listan...

Pricken har dessutom blivit beige nu, inte blå, precis som de andra som ej rör sig ur fläcken.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Många prickar har blivit beiga. Förhoppningsvis bergig natur och dålig signal pga detta. Verkar på tempot som det är svårridet.
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 602

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Prognos för rotation/sänkning
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp