Bukefalos 28 år!

WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

Men tidigare har dom ju bara hakat upp sig men sen hoppat fram, inte ändrat färg. Börjar tyvärr misstänka att hon har brutit.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

KL

Finns det några svenska kanaler som visar bilder från WEG?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

kl
Tja antingen är typ halva startfältet ute ur tävlingen redan eller också har gps-erna gett upp
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Då hade inte vi suttit o stirrat på en karta med massa pluppar på.
// Linda
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

hmm... vad jag ser så är både Maria och Cecilia kvar... OJ vad detta är spännande!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Curling kan slänga sig i väggen.
Distanspluppar är mycket mer spännande........
// Linda
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Vem är det???


Lite bilder finns här: http://www.endurance.net/international/USA/2010WEC/index.html från förbesiktning och lite ridbilder från området! Kul att titta på alla olika hästar och utrustning och sånt.. Maria och Nobby tex:
1009WEC_0249.jpg

Äntligen!! Har inte kommit in på gps-sidan via radderyckdiskmark-länken. Däremot kom jag in på den via länken ovan!!! Super! Tack!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Min funkade inte heller först, men det var bara för att sidan ville installera nån microsoftgrej. Får du upp en sån där lång ruta längst upp på datorn? Just nu är det från vetgrinden.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Kanske en du fråga, men var hittar jag vet-gaten? Är det klumpen med prickar på den blå slingan so ser ut att stå stilla för tillfället?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag har redan installerat plug-inet. Men den vill inte connecta ordentligt.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Nåväl, vad är väl en live-stream? Den kan ju va tråkig och... grå och... tråkig... och.... alldeles underbar :rofl:
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 617

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp