Bukefalos 28 år!

WEG bilder och uppdateringar

Sv: WEG bilder och uppdateringar

:)
Du kan trösta dig med att de inte visar mycket ute från banan, de sitter bara och följer gps-prickarna. Men det är kul att se grinden.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Och jag lyckas få fram sportchannel, men det tog en bra stund att ladda bara...
... men jag lyckas inte se plupparna i den andra länken :( får bara fram detta
Bandwidth Limit Exceeded
The server is temporarily unable to service your request due to the site owner reaching his/her bandwidth limit. Please try again later.

Vad innebär det då? Att det är för många som tittar eller?
Hmm, det är nog första gången som jag tycker att det är för många som är intresserade av distansritt isf. :confused:
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag är kass på datorer, så jag kan inte hjälpa till så mycket. Min fungerade automatiskt bara jag installerade den där plug-inen, jag gjorde inget särskilt. Solly! Mecka runt lite, så går det säkert.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Det är så långt jag kommer oxå, sen står den bara o "connecting to media"....
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Verkar som det är för många som tittar. Jäklar, då törs jag ju inte stänga av min länk!
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Jag var ute en stund (man har ju egna hästar sominte har förstått att WEG pågår) och missade när Maria gick in i grinden och nu är där ju bara ett myller.

Vilken plats låg hon på när hon gick in i andra grinden?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

När förväntas man ha något resultat?

Kommer tyvärr inte in på någon av sidorna :(
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Maria Ponton är med i den första gruppen som gör sig redo att ge sig av på tredje slingan.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Shejk Mohammed gav sig av först, följd av nån annan av Maktoumerna ca 20 sek. efter. Nu ger sig fler och fler av.
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Tolkar jag prickarna rätt så är Maria igång igen och Cecilia på väg in mot grind. Förstår mig inte riktigt på sifferrapporteringen dock... nyss var Maria ute som nr 21, sedan vips nere på plats 45 (?) för att nyligen åter vara uppe på ca 33... eller?
Jag håller tummarna som en tok! :D hejja hejja!!

..eller ... Maria har inte gått ut än?
 
Sv: WEG bilder och uppdateringar

Cecilia gick nyss in i andra grinden. Om totaltiden på räknaren inkluderar 30 min paus så har hon hållt 16,7 km/h i genomsnitt hittills
 

Liknande trådar

Hästvård Ok jag ska ge en liten snabb resúme om min pålle Surprice och våra problem de senaste 2,5 åren. Jag har gjort allt för min häst, vet...
Svar
7
· Visningar
1 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp