Bukefalos 28 år!

Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Tack!
När några trodde jag var siare så undrade jag verkligen hur de tänkte.

Du spelade sjukt bra förresten, jag hade dig på min ulvlista men fan vet hur jag skulle motiverat det! :)

Jag var helt säker på att du var spion och att habina var ängel. För när jag gick på om Habina så högg du,direkt och skyddade henne. :p
 
Jag var helt säker på att du var spion och att habina var ängel. För när jag gick på om Habina så högg du,direkt och skyddade henne. :p
Men alltså.... Om det hade varit så hade jag väl inte nödvändigtvis ha följt hennes teori?
Bara för att man vet att någon är god och att man kan lita på den betyder ju inte att den har rätt? Om den nu inte är siare då, som Habina så uppenbart var.
 
Det här var första leken jag följde och jag fattar inte hur någon kunde räkna ut något :p. Förutom att Habina blivit omvänd nu på slutet, det misstänkte jag faktiskt :angel:
 
Tack!
När några trodde jag var siare så undrade jag verkligen hur de tänkte.

Du spelade sjukt bra förresten, jag hade dig på min ulvlista men fan vet hur jag skulle motiverat det! :)

Ja, jag tyckte habina höll upp en blinkande neonskylt där det stod att hon var siare, men uppenbarligen var den lite otydlig. :D

Jag håller med dig om @Artline hade henne tidigt på min lista over misstänkta men det fanns liksom inget att bygga teori kring.

För övrigt verak ingen riktigt ha fattat att det sista jag gjorde var att upplysa om att jag MM habina hade specialrollerna heller det var liksom det som var poängen med att ta med mig själv när jag pratade om demonoffer.
 
Jag vill passa på och säga att mitt lilla "psykbryt" någonstans vid dl2(?) var absolut fullkomligt ärlig, alltså INTE någon metod att få er att inte rösta på mig. Bara så att ni inte tror det om mig.

För övrigt så var det lyan som propsade på att jag inte skulleöverge lekarna så fort :p:love:
 
Ja, jag tyckte habina höll upp en blinkande neonskylt där det stod att hon var siare, men uppenbarligen var den lite otydlig. :D

Röst från läktaren:

Nej, den var inte otydlig!;) Jag bara popcorn-läste och hade ingen info, men ni ägnade er ju åt siare - spionsamspel enligt skolboken. Habina misstänker vid första DL, siar spelaren som visar sig vara ulv, röstar tidigt för att visa spionen (som vet vem som är siad). Spionen följer. Sedan upprepas detta vid DL3 - och ändå...? Nej, det var jättetydligt.
 
(Hoppas det är Ok att jag analyserar sönder denna tråden, nu ska jag fan bli expert :D )

Visste Asko och Dentaku om sina roller när de diskuterar antalet onda här?

Försöker mig lite på matte (som är mitt sämsta ämne) vi känner till helt säkert sju roller (sex goda och en ond) så resten är bybor och vampyrer.
Det vanliga är 1/3 onda va? Såå, kanske 4-5 vampyrer?

Vore inte 5 lite mycket med tanke på att de onda har en specialroll också? Jag skulle gissa på 4.

Ja just det, när demonen dör så blir en god ond också va? Ja då låter det lite rimligare med fyra.

Förra leken var det 13 deltagare och 4 ulvar, då fanns det också en specialroll men jag tycker Demonen känns värre än Psykopaten faktiskt. Så jag hoppas verkligen inte att det är så mycket som 5 ulvar! :nailbiting:
 
Jag fattar inte hur alla inte kunde räkna ut vem som var vem av de goda ;) Ni mer eller mindre skrek ju ut det.

Dessutom var ni ju flera som märkte att Lilltess och Majola verkade sampratade men ingen verkade räkna ut att de var tvillingar? :p
jodå jag hade dem som det länge innan min paranioa slog till....
 
Röst från läktaren:

Nej, den var inte otydlig!;) Jag bara popcorn-läste och hade ingen info, men ni ägnade er ju åt siare - spionsamspel enligt skolboken. Habina misstänker vid första DL, siar spelaren som visar sig vara ulv, röstar tidigt för att visa spionen (som vet vem som är siad). Spionen följer. Sedan upprepas detta vid DL3 - och ändå...? Nej, det var jättetydligt.

Ja @LenaH verkade ju se det bra utan info också så jag trodde ju det var ganska uppenbart.

Att det var lätt för mig var ju en annan sak, jag fick se resultatet av siorna också så jag hade det rätt även utan skyltar. :D
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
53 669
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Lädervård
  • Servering på tävlingar
  • Älgflugor

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp