Bukefalos 28 år!

Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Ah det där var en sak till jag undrade över så nybörjare jag är om spionen får veta demonens val också. men vågade inte skriva om det med då alla började fråga om varför jag frågade så mycket om demonen, ( ny roll för mig ju som jag inte visste hur den funkade i praktiken)
Det går att pm LL om man vill vara diskret :) Men det är verkligen att allt man säger kan användas emot en.
 
Jag hade ocksp trott att jag och q4 var tvillingar ;) försökte förmedla mig lite när jag satte majola som god, skitsvårt dock eftersom hon inte skrivit så mycket :p
jag fattade då ett tag sedan trodde jag att ni båda var onda då parsnioan slog till
Men du.....
Har du ett fönster in till min hjärna eller?:confused:
 
tumblr_lyennnm7sb1r7d2t3o1_500_186292609.gif


när alla röstade på bollen :D :devil:
:rofl: :love:
sjukt rolig har jag haft iallafall :D tack alla!!
 
Det går att pm LL om man vill vara diskret :) Men det är verkligen att allt man säger kan användas emot en.
jo det är sant, jag mest terrar alla LL med mina listor etc och funderingar jag ( även om jag vet att de inte får svara)'
Jag är ju rätt duktig på att nagelfara allas ord själv så mycket medveten om att allt kan användas emot en, det gäller bara att komma ihåg det innan man skickar också!
 
Jag blev förvånad över att ni inte gick på Asko igår. Jag var långt ifrån säker på att Asko var ulv, men när @Koppen satt och skrattade efter att hon blev utröstad så kändes det väldigt mycket som om det hela var en plan. För Koppen brukar inte, oavsett roll, vara direkt glad över att bli utröstad.

Jag var faktiskt tveksam till att de var ulvar ihop(jag trodde bara på två ulvar och hade ju andra alternativ också tex.art och lite majola hon var svårplacerad (sedan hade jag Q + lilltess som möjliga tvillingar ett tag eftersom de hade varandra övererst på listor över vilka som var mest goda)) men jag lyfte iallafall ideen redan när koppen la sin röst. :p (det borde övrigaa sett för de borde gått tillbaka och läst mina inlägg när jag viasde sig vara spion:p)

Jag hade dem som möjliga ondatillsammans förut men efter koppens röst på asko idag blir jag mer tveksam till att de skulle vara onda ihop. Möjligtvis om koppen är demon och de vill ge henne alibi.
 
Jag blev förvånad över att ni inte gick på Asko igår. Jag var långt ifrån säker på att Asko var ulv, men när @Koppen satt och skrattade efter att hon blev utröstad så kändes det väldigt mycket som om det hela var en plan. För Koppen brukar inte, oavsett roll, vara direkt glad över att bli utröstad.
Fast det var inte direkt planerat :o vi bara oroade oss över att det vore bra om koopen åkte ut i det läget och inte en till "vanlig" ulv, att det medförde att de goda trodde att jag var god var en stor bonus som jag inte hade förutsett :angel: Ville bara skydda @Artline till varje pris :p
 
Jag förstod det men det gjorde mig ändå ganska frustrerad eftersom jag inte ville ha dig käkad eftersom du stod på min lista över troligt goda då demonen valt dig som offer(inte troligt att de skulle bluffa där efter förra leken då alla troligtvis skulle vara uppmärksamma på det).

För övrigt så kan jag tala om att om du tyckte våran diskussion om @Habina var lite snurrig så berodde det på att jag ville teoria om varför hon borde vara god och samtidigt verka så ospionig som möjligt och var egentligen riktad mer till övriga än dig. ( Också därför jag hitta på egna teorier mot Dentaku och bollen)
Hade vi en diskussion om @Habina? Den har jag glömt! :D Antagligen så lät jag det vara för att se var du la rösten och då släppte jag nog det. :)
 
Ah det där var en sak till jag undrade över så nybörjare jag är om spionen får veta demonens val också. men vågade inte skriva om det med då alla började fråga om varför jag frågade så mycket om demonen, ( ny roll för mig ju som jag inte visste hur den funkade i praktiken)

Det har varit lite olika från gång till gång vad spionen får se.
 
Kan vi inte ha en liten samling av alla oskrivna regler för ulvlekar som "alla" tycks känna till utom jag då?:o i anmälningstråden tex
det enda jag tidigt fattade var att ängeln ska skydda sig själv första natten...
 
Jag vet att det egentligen var en ulv för mycket men tyckte att de goda vunnit lite väl lätt i de två sista lekarna (inre alls bitter över att inte vi inte vann senaste :angel:) så tänkte utmana alla lite extra.

Det är ju sån övervikt på goda specialroller att det är skitsvårt för de onda att vinna :devil:
 
Jag vet att det egentligen var en ulv för mycket men tyckte att de goda vunnit lite väl lätt i de två sista lekarna (inre alls bitter över att inte vi inte vann senaste :angel:) så tänkte utmana alla lite extra.

Det är ju sån övervikt på goda specialroller att det är skitsvårt för de onda att vinna :devil:
sa ju att du är ONDO_o
 
Hade vi en diskussion om @Habina? Den har jag glömt! :D Antagligen så lät jag det vara för att se var du la rösten och då släppte jag nog det. :)

:rofl:


Ja jag var lite frustrerad över att @Habina upplyste alla om att hon var siare, så jag var liksomn rätt fokuserad på hur sjutton jag kunde verka ospionig och samtidigt föja habina.

Det var därför jag teoria om varför habina borde vara god oavsett dentakus roll och att jag inte höll med Habina i hennes teorier.

Men omm du redan glömt det blev du väl inte så förvirrad av det iallafall. :laugh:
 
Ni var ju också inne på @Asko, det var synd att ni släppte henne. Samtidigt var det ett suveränt drag av lyan att lägga upp två onda mot varandra. Lyan hade ju fördelen att kunna offra flera eftersom de var så många. :)

Jag tyckte faktiskt inte asko var så jätteskum(alltså hon var misstänkt jag röstade tex på henne när koppen åkte ut men inte tokskum) Jag misstänkte henne ju tidigt eftersom hon ville "bortförklara" min röst på dentaku med att jag mådde dåligt men det kändes ju lite taskigt att rösta på henne för att hon hade förståelse för att jag inte mådde bra:o så jag struntade i att teoria om det(jag nämnde ju det men jag tror inte jag tog upp just @Asko då utan nämnde det bara allmänt även om jag regerade på just askos inlägg. Dessutom så tycker jag fortfarande min tidigare teori var rätt bra Asko ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
53 340
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp