Bukefalos 28 år!

Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

För övrigt tycker jag nog att 5 (6) onda i en lek på 14 deltagare är lite häftigt men eftersom goda hade världens flyt så borde det gått ändå.
 
den mest svårplacerade för mig var Artline, skulle gått på henne istället för Lilltess....kom på det lite för sent igår...
 
Ja @LenaH verkade ju se det bra utan info också så jag trodde ju det var ganska uppenbart.

Att det var lätt för mig var ju en annan sak, jag fick se resultatet av siorna också så jag hade det rätt även utan skyltar. :D
Jag misstänkte ju att du var spion och tänkte då att om jag låtsas vara det så är jag mer aptitlig än du för det gjorde ju mindre att jag blev käk än att du blev det. :)
 
och jag hade rätt i att dentaku lite sådär iförbifarten trodde att det kunde vara 5 i lyan, även om hon tyckte lekledaren var ond i så fall, och ond LL it is!
 
För övrigt tycker jag nog att 5 (6) onda i en lek på 14 deltagare är lite häftigt men eftersom goda hade världens flyt så borde det gått ändå.
Ja verkligen, med dentaku och bollen siade sådär skickligt så trodde vi att vi var rejält illa ute där ett tag! :p
 
För övrigt tycker jag nog att 5 (6) onda i en lek på 14 deltagare är lite häftigt men eftersom goda hade världens flyt så borde det gått ändå.

Ja vi röstade ju rätt i 3 av 5 av de röstningar som var. Bara den första och sista som en god röstades ut och @Matmissbrukaren lyckades ju med skyddet en natt också väldigt skickligt, så det var ju ganska snäva marginaler
 
För övrigt tycker jag nog att 5 (6) onda i en lek på 14 deltagare är lite häftigt men eftersom goda hade världens flyt så borde det gått ändå.
Ja. Det tjänade jag på. Eftersom vi var en mer än vad många trodde så fanns det andra att misstänka än mig.

Men vi hade det inte helt lätt när både Dentaku och bollen blev siade och Asko var misstänkt. Så de goda spelade bra.
 
Ja, jag tyckte habina höll upp en blinkande neonskylt där det stod att hon var siare, men uppenbarligen var den lite otydlig. :D

Jag håller med dig om @Artline hade henne tidigt på min lista over misstänkta men det fanns liksom inget att bygga teori kring.

För övrigt verak ingen riktigt ha fattat att det sista jag gjorde var att upplysa om att jag MM habina hade specialrollerna heller det var liksom det som var poängen med att ta med mig själv när jag pratade om demonoffer.
JO JAG!!!:D
 
Ja vi röstade ju rätt i 3 av 5 av de röstningar som var. Bara den första och sista som en god röstades ut och @Matmissbrukaren lyckades ju med skyddet en natt också väldigt skickligt, så det var ju ganska snäva marginaler
Ni var ju också inne på @Asko, det var synd att ni släppte henne. Samtidigt var det ett suveränt drag av lyan att lägga upp två onda mot varandra. Lyan hade ju fördelen att kunna offra flera eftersom de var så många. :)
 
Jag blev förvånad över att ni inte gick på Asko igår. Jag var långt ifrån säker på att Asko var ulv, men när @Koppen satt och skrattade efter att hon blev utröstad så kändes det väldigt mycket som om det hela var en plan. För Koppen brukar inte, oavsett roll, vara direkt glad över att bli utröstad.
 
Jag misstänkte ju att du var spion och tänkte då att om jag låtsas vara det så är jag mer aptitlig än du för det gjorde ju mindre att jag blev käk än att du blev det. :)

Jag förstod det men det gjorde mig ändå ganska frustrerad eftersom jag inte ville ha dig käkad eftersom du stod på min lista över troligt goda då demonen valt dig som offer(inte troligt att de skulle bluffa där efter förra leken då alla troligtvis skulle vara uppmärksamma på det).

För övrigt så kan jag tala om att om du tyckte våran diskussion om @Habina var lite snurrig så berodde det på att jag ville teoria om varför hon borde vara god och samtidigt verka så ospionig som möjligt och var egentligen riktad mer till övriga än dig. ( Också därför jag hitta på egna teorier mot Dentaku och bollen)
 
Jag förstod det men det gjorde mig ändå ganska frustrerad eftersom jag inte ville ha dig käkad eftersom du stod på min lista över troligt goda då demonen valt dig som offer(inte troligt att de skulle bluffa där efter förra leken då alla troligtvis skulle vara uppmärksamma på det).

För övrigt så kan jag tala om att om du tyckte våran diskussion om @Habina var lite snurrig så berodde det på att jag ville teoria om varför hon borde vara god och samtidigt verka så ospionig som möjligt och var egentligen riktad mer till övriga än dig. ( Också därför jag hitta på egna teorier mot Dentaku och bollen)
Ah det där var en sak till jag undrade över så nybörjare jag är om spionen får veta demonens val också. men vågade inte skriva om det med då alla började fråga om varför jag frågade så mycket om demonen, ( ny roll för mig ju som jag inte visste hur den funkade i praktiken)
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
53 349
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp