Westerntävlingar 2014

shosho

Trådstartare
Hej ! Nu har jag anmält mig till TWRS C-D tävling i maj. Är det några fler som ska dit ? Anmälde mig sen till en tävling i september SW roliga speedtrail tävling, så nu är det frågan vad jag ska hitta på däri mellan har ni några förslag ? :D;)
 
Sv: Westerntävlingar 2014

Hade oxå tänkte tävla på Terräng-speed-trailen men såhär långt innan vet jag inte ens vart jag bor ;)
och såg på fb att Open klassen redan var full så antar att Novis klassen (som jag lär starta i då) oxå kommer bli full under sommaren. Men åker troligtvis dit och kollar lite om jag kan, mkt bra idé att ta hit tycker jag! :)

Ska nu innan helgen anmäla mig till SbyWR's vårtävling 3 maj som blir årets första tävling :) Taggad!
 
Sv: Westerntävlingar 2014

Planerar att starta säsongen med WRU 27 april och sedan Sbywr 3 maj. Blir första säsongen uppsuttet, så de två tävlingarna blir mest miljöträning.

Planerar att anmäla mig till Stadsberga Trail Day också :)
 
Sv: Westerntävlingar 2014

:D Trail Day :love: Självklart måste jag ju anmäla mig till den, en helrolig tävling ska visst bli ännu häftigare iår. Den är i slutet på augusti. När har WRU sin efter april? Men ? Är det ingen som ska till TWRS tävling i maj ?:banghead:
 

Liknande trådar

Mat Hej! Någon som har tips på pub/bar/restaurang i centrala Göteborg där de kan tänkas ha bra rom? Några släktingar ska dit i helgen och...
Svar
7
· Visningar
796
Senast: marengo
·
Hästmänniskan Hej alla Bukefalos..are? Mitt namn är Brunte och jag är ny här. Det är såhär att jag är en tjej på 25+ år som har ridit till och från...
2
Svar
21
· Visningar
4 316
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 315
Senast: Klara
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 054
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp