Bukefalos 28 år!

Whiskas torrfoder?

Sv: Whiskas torrfoder?

Ja, så kan man väl förkorta det hela. Jag ger torrfoder, vet att det inte är det ultimata, men när skrällena vägrar äta nått annat så vad gör man? Mina mår bra av torrfoder, däremot kanske dom mår bättre av BARF. Såvida dom äter annars, mår dom ju inte så bra :cool:
 
Sv: Whiskas torrfoder?

Många bra och kloka råd, mycket information! Tack till alla! :bow:

Jag tror jag käper en säck Mjau torrfoder till kissen, så blir det nog kanske något annat när den säcken i sin tur är slut och jag lyckas komma iväg till "storstan" och handla på djuraffär.
Är det någon skillnad på Mjaus olika sorters smaker, är någon sort mer lämplig/bättre än någon annan?

Eftersom det kom på tal om kött/fisk till katt så måste jag lägga in en tilläggsfråga. Jag ger nämligen kissen abborre, gös, torsk och mormors "gäddbullar" lite då och då när vi har fiskat, nu var det dock ett tag sedan. Jag brukar koka fisken med några pepparkorn och försöka bena ur så bra det går. Kissen älskar det, men är det inte bra att ge katten fisk på detta sätt?

Hälsningar Marie
 
Sv: Whiskas torrfoder?

Ingen som har provat bilanx?
Jag tycker själv att det är ett jätte bra foder och jag är nöjd. Finns också att köpa i mat affärerna
 

Liknande trådar

Hundhälsa Min 14 veckors valp är en kräsen individ. Det är min teori iallafall. När hon kom hem fick hon bozita robur för valpar. Kräktes av...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 627
Senast: isafore
·
Katthälsa Jag behöver skriva av mig känner jag. Har under några dagars tid haft en gnagande oroskänsla över att flytta och inte kunna ta med mina...
Svar
8
· Visningar
1 314
Senast: fiao
·
Övr. Hund Hej! Det här är mitt första inlägg på forumet och jag måste få råd av er kloka. Jag har sån obeskrivlig ångest just nu och vet inte hur...
2
Svar
37
· Visningar
5 731
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 895
Senast: SusieQ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp