Bukefalos 28 år!

Wiiiiie :D

L

Lawendel

Nu har jag börjat komma igång :bump::banana::D
Beställde hem en Parelli-DVD som morsan å jag satt och tittade på igår, och NU verkar det som att hon äntligen insett verkligen hur mkt jag vill lära mig mer NH (har gått mkt på känsla och det jag lärt mig förut annars), så nu ska vi förhoppningsvis beställa hem fler Parelli-dvd:er, och så ska jag å pållen på PNH-kurs i Falun nu på jullovet :D

Och dessutom så funkade det bra när jag jobbade pållen lite löst i ridhuset igår. Annars har han bara skitit i mig när jag gjort det bästa jag kunde och verkligen försökt gå på känsla och känt efter, vilka signaler jag skulle reagera på om jag var häst :), men nu så följde han mig löst, vände, gick dit jag ville o.s.v :D. Kanske inte låter så mkt, men för mig kändes det super! (Dessutom hade det gått skitabra på träningen före ;))

Jag är så glad nu! Äntligen kanske det kommer att komma igång, att jag får lära mig PNH :D! Och VERKLIGEN komma igång den här gången!
Har gett mig fan på att jag ska bli riktigt duktig med NH/PNH, och jag kommer inte att ge mig!

Var bara tvungen att skriva av mig lite :D.. Hehe ;)
 
Sv: Wiiiiie :D

Vad kul det lät!! Härligt att kanske kunna få sin "känsla" bekräftad genom att gå på kurs också :) Jag råkar bo i Falun och spetsade såklart öronen, vart och när går kursen?? Om man kan vara åskådare tänkte jag :)
 
Sv: Wiiiiie :D

Jaa, precis ^^. Kursen (som är privat över en helg) är på Lassols gård.. Vet inte om den ligger precis i Falun, men där nånstans iallafall :p :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 642
Senast: Snurrfian
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 935
Senast: LovingLife
·
Kropp & Själ Konstig rubrik, men det är en fråga som gnagt i mig sedan en tid tillbaka. Hur ska en bära sig åt för att ge upp något som en inte själv...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
18 248
Senast: sorbifolia
·
Hästhantering Holy Moly bukefalare! Nu behöver jag tips och råd av er. "varning för lång text" Jag är i grund och botten en rätt så orädd hoppryttare...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 204
Senast: Mickizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp