WIIIIII Jag är gravid :)

Sv: WIIIIII Jag är gravid :)

*L* Det va sååå lite sååå ;)

Kram
 
Sv: WIIIIII Jag är gravid :)

Du är glad nu och det är bara att fortsätta med det! Berätta för alla och var hur glad som helst! Det kan skita sig precis när som helst, i vecka 2 och vecka 32, så det kvittar. Var glad från första dag!
 
Sv: WIIIIII Jag är gravid :)

Jag tycker man skall börja glädja sig till fullo direkt. Varför gå och vänta, bara för att risken för missfall finns? Jag har berättat direkt för de människor som jag också skulle berätta för att jag fått missfall, det har känts naturligt.

Flera gånger har jag också fått berätta tråkiga nyheter, men det har ju inte förtagit glädjen som uppstod vid positivt graviditetstest och jag är glad att jag inte gått omkring och "väntat missfall" istället för barn - den tillvaron skulle ju bli helt olidlig.
 
Sv: WIIIIII Jag är gravid :)

Ja vi är jätte glada både jag och sambon :)
Vin har nu berättat detta för min sida och för hans sida = släkt.
Och vi har bara mötts av positiva reaktioner *Jippi*
Tack för ditt svar.

Kram
 
Sv: WIIIIII Jag är gravid :)

Så sant så.
Tack så mycket för ditt inlägg :)

Kram
 
Sv: WIIIIII Jag är gravid :)

Vad kul! Hoppas det går riktigt bra! :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 008
Senast: jemeni
·
Gravid - 1år Hur mycket ska jag känna bebisen i vecka 20 och hur mycket måste jag ”hålla koll”? Jag har sedan ungefär en vecka känt bebisen dagligen...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 922
Senast: gulakatten
·
Skola & Jobb Moderator får flytta om tråden passar bättre på barn. Jag tänker dock att det fokuserar på jobb mest. På min pågående praktik, som jag...
Svar
12
· Visningar
2 215
Senast: Voeux
·
Gravid - 1år Jag har tänkt länge på att skapa den här tråden men av någon anledning tar det lite emot. Kanske för att jag känner mig fånig och...
Svar
13
· Visningar
1 754

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp