Windows 7 och Bukefalos

_Viva_

Trådstartare
Jag får inte buke att fungera, endast loggan och reklamen syns.
Är inte Buke och Win7 kompatibelt eller är det min dator?
 
Sv: Windows 7 och Bukefalos

Alltså det är väl webbläsaren som kanske ha något problem, är datorn ny? Har du fått med alla uppdateringar för din webbläsare?
 
Sv: Windows 7 och Bukefalos

Nu fungerar det, som magi.

Båda datorerna är nya men en har Vista och en Win7. IE8 på båda.
När jag startade upp dem förra fredagen så fick jag bara upp forumet på den men Vista och det har vart så tills nu.

Tänkte byta till Win7 på den andra med men vågade inte, kan ju inte vara utan buke.... :o
 
Sv: Windows 7 och Bukefalos

Nehepp, det var bara för att sidan stått och laddat i en evighet. Nu fungerar det inte alls igen.

I övrigt så fungerar alla andra websidor, öppnas direkt.

Det går alltså att få upp forumet, det tar bara några timmar per sida.
Datorrelaterat antagligen då?
 

Liknande trådar

Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 461
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: Myrten
·
  • Låst
Övr. Hund Hej! Jag vänder mig till er kunniga hundmänniskor här inne, i hopp om att få lite goda tips och råd :) Vi har kommit fram till att vi...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 058
Senast: Snurrfian
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 524
Senast: Nahar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Airtags, selar etc
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp