Bukefalos 28 år!

WRAS-styrelse

L

Little_Chance

Vart i hela himlen får man tag på styrelesens namn och telefonnummer?
På hemsidan finns ju ingenting..!
 
Ja du... dom kanske tror att vi kan gissa oss till det eller så vill dom inte att vi ska nå dom!!!! Nej skämt å sido.. Dom har nog missat det som allt annat dom brukar missa!! Om du vill ha tag i Maggan Bäcklund som är med i Wras styrelse så gå in på TB training....
 
Läste med stor förvåning i ett WRAS info tror jag att det var att WRAS styrelse inte vill att meddlemmar skall kontakta dom första hand utan distrikten och därför har man med vilje inte lagt ut kontaktdetaljerna till styrelsen, Snacka om att avskärma sig ifrån medlemmarna ! :(
 
Sånt svar har aldrig jag fått av Maggan Bäcklund i alla fall... ej heller av Eva Gisslander!!! Jag tycker att du skall ringa om det är något!!!
 
Säkert går det att ringa dom nämnda , det är ju hyggligt folk men faktum kvarstår man har valt att inte lägga ut adresserna till styrelsen på hemsidan för man vill inte bli kontaktade. V.g. läs "Ordförande har ordet " 2003-12-22 på WRAS hemsida där står " Styrelsens adresser finns heller inte med, eftersom vi, i princip, inte skall vara tillgängliga för personliga kontakter. Enskilda frågor/ problem skall tas upp i den egna klubben, sedan i distriktet." Det är till att ha plöstligt blivit väldigt stor och byråkratisk !
 
Ja men det kvittar ju för dom flesta som sitter i distikten måste i sin tur ringa till nån i Wras i alla fall!!!!
 
Jag tryckte på knappen "WRAS" och sedan på "styrelse", hör och häpna där fanns förutom namn och telefon även foton på hela styrelsen. Tyvärr kan man konstatera att folk inte bryr sig om att kolla runt på portalen utan nöjer sig med en snabb titt på första sidan och finns inte det man söker där så struntar man i att gå vidare. Jag tycker att WRAS portalen innehåller väldigt mycket information dessutom är den relativt lättnavigerad, men man måste nog försöka lite mer än dom flesta verkar göra! :idea:
 
Jag var inne på WRAS hemsida för ca 2 veckor sedan och då fanns det inga namn eller telefonnummer eller foto eller...

Bra att dom har lagt in detta.
/mvh lex
 
Jag vet inte om ni har loggat in på portalen eller inte, men det låter som om ni inte gjort det. Vad jag vet har styrelsen varit med i portalen med bild sedan den nya portalen lades ut. Men loggar ni inte in så kommer inte styrelsesidan fram. Inloggningar ska ni kunna få genom länken "Erhålla Lösenord" eller om jag inte minns fel, då er klubb uppdaterat medlemslistan till WRAS. :idea:
 
*suck*...vet du inte att du har WRAS sekreterare nästgårds.....nästan....ring Strömberg, hans nummer finns ju med i blaskan..................tala på noll koll :crazy: :angel: ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Men eftersom man får vänta i flera månader för att få det där satans lösenordet, så är det lätt hänt att man skiter i det... :devil:

Och förresten ville jag inte prata med Mr. Strömberg.

Men, jag fick tag på den jag skulle ha tag på efter lite kringelikrokar. Så nu är allt lugnt.
 
Nähä, men han kunde ju ha hjälpt dig med nummer till den du ville ha tag på.... :smirk:

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:
 
Var in och kollade styrelsen idag och helt plötsligt var posten som sekreterare "vakant", vad har hänt honom då?
Tröttnat eller? :confused:
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
678
Senast: Piaff
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 698
Senast: MML
·
Hoppning Vilken nivå/höjd måste man tävla på för att kunna vinna prispengar på hopptävlingar i Sverige eller närliggande länder i Europa? När...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
10 078
Senast: Cambrie
·
Ridning Hej igen…. Jag tänkte bara flicka in och fråga er(om någon vet) om man får styra hästen med tygeln ut mot sidan eller om jag måste...
Svar
2
· Visningar
845
Senast: corzette
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • SD:s trollfabrik
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Nödvändiga resor?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp