Bukefalos 28 år!

WRCS E-tävling 28 april?

Sv: WRCS E-tävling 28 april?

KUL!!!!
Vilka klasser????
Jag har kryssat i trail, ranch trail samt western riding...:crazy:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Måste bara få tacka för en underbart trevlig tävling!!!:love:

Glada och trevliga funktionärer, fantastiska medtävlare/konkurrenter, toppenfin anläggning, ja det enda som var negativt var blåsten, avboka den nästa gång:angel: :D .

Det var min första tävling och jag blev inte ens nervös:o , stämningen var såååå bra. Återkommer gärna, trots att gammeltanten flippade ur totalt så åkte jag hem med en lyckokänsla som jag inte känt på länge!!!! Det var ju kul att tävla, varför har jag inte gjort det tidigare:crazy: :confused: :confused:

Och Alazan:love: vad duktig du var, och vilken snygg häst:love: :love: .
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Glada och trevliga funktionärer, fantastiska medtävlare/konkurrenter, toppenfin anläggning, ja det enda som var negativt var blåsten, avboka den nästa gång:angel: :D .

Åååå, det låter ju jättetrevligt...med en sån stämning...det hoppas jag kunna uppleva, den dagen jag gör min debut....då vågar man ju göra om det, även om det går åt fanders:)
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Och Alazan:love: vad duktig du var, och vilken snygg häst:love: :love: .

Tack! :) :bow:
Men, vilka var ni egentligen?? Han ju aldrig fråga dig innan :( Skulle ju haft koll på det så att man kunde sagt hej :)

Kul tävling var det i alla fall trots den låååånga väntan. Macke förstod inte alls vitsen med det, pleasuren gick ju inte så bra :o men sen fick vi ju två blå gula i alla fall :banana: Så matte är nöjd med första tävlingen, Macke också :)

Det var en väldigt fin gård i alla fall, stor framridningsbana var verkligen ett plus!
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Jag ....hm....var "tanten" med det gamla varmblodet...
Vinröd sadel, vinröd skjorta och brun hatt...
Vet inte om du såg oss, vi red bara dom första klasserna, strök oss i western ridingen..
Låg i bilen och sov:o när pleasuren gick av stapeln.
Min kompis blev tvåa efter dig i bägge halterklasserna:banana: :banana:
Javisst var anläggningen tjusig!!!
Hoppas vi ses på fler tävlingar, Jag kom inte på förrän jag kom hem vem du var, så därför kom jag ite fram och hälsade, men nu vet jag!!!
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Ja tycker att ni va jätte duktiga på tävlingen...
vilken tur att du berättade vem du va, för jag kom inte på någon som var där, vem alla var! :o
Vem är Alazan av alla som var där?:D

//Carro
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Jag var tjejen med skimmel araben, som tävlade i ranchtrail och vanliga trailen/ träning...;)
Vem var alazan?

//carro
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Du som vann:devil: :devil: , du var ju superduktig!!!!

Alazan, får jag säga vem du är????

Skickar dig ett PM......
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Hahaha, nja det märktes att det var bland de första tävlingarna för iår... på hästen, han va liksom lite pirrig.. men men.. får hoppas att det går över nu för de andra tävlingarna.. men det tror jag nog :)

Vilka tävlingar ska ni åka på nu då?
några till väl?
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Ska till Ockelbo 13 maj och sen blir det inte förrän Rättvik 6 juli..... Ska förhoppningsvis komma ut med unghästen frmåt sensommaren också, har en avkomma till tjejen med nordispappa, och han ska väl snart vara igång skapligt....
Vart ska du ut då??
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Okej, ja ska på lite olika tävlingar, men den 12-13 har min klubb tävling, så då ska ja åka dit den 13 på b tävling.. sen så blir det lite dit och hit ;)..
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Jaha! Nu tror jag att jag kopplar vem du är :idea: Då måste du ha stått tre transporter (eh, ca...) till vänster om mig mot staketet mot hagarna va? Eller är jag helt fel ute?
Haha, i pleasuren gick det ju som det gick för oss. Vi har aldrig ens varit i ett ridhus eller på en bana, vi har bara tränat i skogen, så på det sättet gick det ju bra, men det skulle ju inte vara galopp med, och jag som inte har tränat galoppfattning på honom än :crazy: :o Men, men, första gången får man väl göra bort sig lite. Var så trött och frusen efter att ha väntat så länge så när det väl var dax kom jag knappt upp på hästen, haha.

Hur gick det för er då? Vad fick ni för placeringar? Jag var så upptagen av mitt eget så jag har ingen koll alls...:crazy:

Vore kul att ses på någon annan tävling! Vet ju inte var du bor, men om du inte har allt för långt så kan jag tipsa om att Nyköping har D-tävling 19 maj, dit ska vi! :banana:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Jag var tjejen med skimmel araben, som tävlade i ranchtrail och vanliga trailen/ träning...;)
Vem var alazan?

//carro

Det var två skimmel araber va? Är det du som har araben efter Fynd? Red du med westernsadel eller en engelsk?

Jag hade med min bruna arabhingst dit, var med i pleasure, showmanship och trail at hand.
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Hej!

Ja precis, jag har hästen efter fynd, och red i westernsadeln:)
Hur gamal är han då, din snygging?
stam?
Är han godkänd?

//Carro
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Kan nog stämma, stod iallafall på den sidan... Gammal bil och transport:angel: :o .
Jobbar tyvärr den 19:e.... :mad:
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Hej!

Ja precis, jag har hästen efter fynd, och red i westernsadeln:)
Hur gamal är han då, din snygging?
stam?
Är han godkänd?

//Carro

Då vet jag vem du är! :) Du var i Västerhaninge också för några veckor sedan va? Då var jag där som publik.

Jätte söt är han din arab! Var det din mormor eller farmor som var med och kollade när du red? Tyckte hon sa att du hade ett sto efter Audi också...?

Macke är fyra år, var hans första tävling :) Han är e.Ffatal Attraction u.Mouche ue.Kulak.
Han har inte fått några föl än, men nu i dagarna ska jag betäcka mitt sto här hemma och så har vi några fler på tur. Tyvärr har han inte varit utställd sedan han var 2 år, vi har bara varit på hingstvisning sedan dess, men man har ju drömmar i alla fall att få honom till en klass 1:a. ;)

Vad brukar du tävla din häst i för grenar?
 
Sv: WRCS E-tävling 28 april?

Kan nog stämma, stod iallafall på den sidan... Gammal bil och transport:angel: :o .
Jobbar tyvärr den 19:e.... :mad:

Ja, men då vet jag nog vem du är också :)
Aha, synd! Får väl hoppas att vi ses på någon annan tävling framöver! :)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
788
Senast: Nova123
·
Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
825
Senast: Squie
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
934
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
1 733
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp