Bukefalos 28 år!

Yla i sömnen?

replica

Trådstartare
Min hund sover som en stock vid mina fötter just nu.. Men nyss så ylade han i sömnen, har aldrig hört en hund YLA i sömnen förr? Det har varit ltie gruff och ruff, morr och skällningar men aldrig riktigt varg yl.. Var riktigt kusligt! :crazy:
 
Sv: Yla i sömnen?

Det är verkligen läskigt... Jag har vaknat av det 3 gånger totalt. Så det är inte så ofta :)
 
Sv: Yla i sömnen?

Det kanske ligger i luften. :) Jag höll på att ramla ur sängen förra veckan när min gosse ylade som en varg mitt i natten. :o
Vad jag vet så drömmer de ofta och då kan de yla om det vill sig på det viset.

Ha det så bra.
Helena
 
Sv: Yla i sömnen?

Nämen! Det verkar vara en epedemi ;) Det kan ju inte vara vårkänslorna redan!
 
Sv: Yla i sömnen?

Vår gamla hund brukade yla i sömnen. Inte varje natt, men någon gång då och då. Det känns lite ledsamt, nästan sorgligt - och jag brukade trösta henne och så somnade hon om igen...
 
Sv: Yla i sömnen?

Samma här, 3 ggr har min äldsta hund ylat. Är lite obehagligt tycker jag, när man blir väckt mitt i natten.
En gång satt hon upp och yla, men hon sov. Jag fick gå upp och "putta" på henne så hon vaknade.
 
Sv: Yla i sömnen?

skulle tro att h*n drömmer...våran gör också så ibland + ligger och sparkar med benen så det ser ut som han springer...
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 922
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Som ni säkert hört mig beklaga mig över så sover sonen inte särskilt bra. Han vaknar på nätterna (varje/varannan timme) och börjar veva...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
11 205
Senast: Madalitso
·
Hundträning Igår var vi ute ett par timmar men såg till att Alvin och Milou hela tiden hade tillgång till skugga och vatten och dom hade kylvästar...
Svar
16
· Visningar
2 497
Senast: Pilot
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 319
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp