Yogas mamma och bror

MissFideli

Trådstartare
Har jag lyckats få på kort idag. Dock inte så jättebra kort, speciellt inte på mamma. Ägaren berättade att under dom 9 år hon haft Berenice så har hon inte lyckats få nått bra kort där hon tittar :crazy:

Mamma S*Bergholmens Berenice
berenice2.jpg

berenice1.jpg


Brorsan Yoghurt
yoghurt.jpg


Sen en liten fröken som jag föll pladask för och det var SÅ nära att hon fick följa med hem, S*Iliadens Cordelia, blåpadda
cordelia1.jpg

cordelia2.jpg
 
Sv: Yogas mamma och bror

Ja hon är så söt så jag höll på att gå åt !! Speciellt när jag vet att jag måste köpa ny hona efter det med Abbie och så trillar man över en sån där liten kicka i totalt fel ögonblick. Urk :cry::cry:
 
Sv: Yogas mamma och bror

Hum, riktigt så enkelt är det ju inte med raskatter. Det gäller ju att kunna betala 5000:- också, vilket jag inte har nån möjlighet att göra nu.
 
Sv: Yogas mamma och bror

5.000 :eek: kostar dom så mycket :eek:
Jag har aldrig haft någon raskatt och inte tänkt på att dom kostar så mycket som iofs är väldigt bra för katter behöver ett bra pris.

mina har alltid varit bondkatter och inte kostat något.
Kattmamman fick jag i inflyttningspresent och efter ett par veckor kom det ut 4 små söta kattungar :eek: 1 rödvit - 2 cremefärgade - 1 gråvit :love: fast jag behöllt bara den gråvita de andra sålde jag för 25:- tassen till goda vänner så jag vet att de har det bra :D
 
Sv: Yogas mamma och bror

Nope, detta är äkta 5000-kronorskatter och inget man bara tar med sig hem sådär. Vilket iofs är en av tankarna bakom priset.

Jag föder ju upp denna ras och min Abbie som jag hade på min avatar förut är min första egna uppfödning. Den svartvita på nuvarande avataren är hennes mamma.
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Min mamma förlorade sin hund för ganska precis ett år sen och har idag köpt en ny valp. :love: Jätteroligt och jag är superglad för...
Svar
5
· Visningar
1 822
Senast: Nota
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 135
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Jag är gravid och väntar mitt första barn. Var nyligen på rutinultraljudet och allt såg bra ut och vi väntar en son. Vi var i ett totalt...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
8 176
Senast: Mirre
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 061
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp