YR-ryttare

A

asteria

Såg på Ridsports hemsida att Annelie Eriksson varit ute på turne! Grattis Annelie till din kvalificering till YR-WM 2008 genom ditt deltagande i Italien!
 
Sv: YR-ryttare

Har nu läst lite noggrannare. Blev lite väl entusiastisk över våra svenska ryttare som sätter sig på världskartan--
Det blev lite fel, det ska vara YR EM som går i Spanien nästa år! Det är trots att jag tog i i överkant i alla fall en bra prestation och en god chans för våra "coming ryttare" att synliggöra Sverige i övriga världen. Det har vi alla nytta av.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 878
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Hästnyheter De svenska dressyrryttarna tog under torsdagen hem sin första medalj vid Europamästerskapet i Italien. Det var YR-ryttarna som red hem...
Svar
0
· Visningar
986
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 743
Senast: Asko
·
  • Artikel
Hästnyheter I en prestigefylld distansritt i Dubai i helgen fanns Annelie Eriksson från Bjursås med. Hennes häst Shajfaklaan var enda nordiska häst...
Svar
0
· Visningar
606
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Bästa sms-appen
  • Fototråd del II
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp