Sv: Yr-sm

120km klassen vanns av Anna Shuber. Christer Andersson vart även godkänd

Har dock noll koll på tider men Anna vann STORT.

I 80km blev Mona Widjestam 2a.



/Linnea

Måste rätta lite.. Jag bytte klass pga av att jag har fått en envis inflammation i foten så jag red bara 50 km och blev 2:a där.
80 km klassen vanns av Ingrid Boström på någon ny brun häst och sedan var Martina Olesen placerad.
 
Sv: Yr-sm

Jag tror att det endast blev 4 st godkända.
Segrartiden har jag hört olika på. Från 5.35 h totalt till 18,5 km/ tim.

Men vilka två övriga, förutom Ebba och Sofie blev godkända?

NU lägger jag till lite, eftersom Ridsport hade uppdaterat sin sida.

Trea blev Alexandra Cronqvist, som red Kristall.

Och det stämmer att det bara blev 4 ekipage godkända i mål, ska vi ha tipstävling på vem som var den 4e?

Jag gissar på Ohio.

Ohio fick kolik ute på banan och bröt så han var det inte men jag vet att Christoffer och Dahle blev godkända.
 
Sv: Yr-sm

120km klassen vanns av Anna Shuber. Christer Andersson vart även godkänd

Har dock noll koll på tider men Anna vann STORT.

I 80km blev Mona Widjestam 2a.



/Linnea

Anna red på 13 km/t, Christer vet jag ej hastighet för han var inte i mål när jag åkte.
 
Sv: Yr-sm

Jag tror att det endast blev 4 st godkända.
Segrartiden har jag hört olika på. Från 5.35 h totalt till 18,5 km/ tim.

Men vilka två övriga, förutom Ebba och Sofie blev godkända?

NU lägger jag till lite, eftersom Ridsport hade uppdaterat sin sida.

Trea blev Alexandra Cronqvist, som red Kristall.

Och det stämmer att det bara blev 4 ekipage godkända i mål, ska vi ha tipstävling på vem som var den 4e?

Jag gissar på Ohio.

Inte Ohio :cry:, Frida utgick!
/Camilla
Ps. Jag gissade rätt på vinnaren!;)
 
Sv: Yr-sm

Först och främst: Grattis alla godkända!
Sedan är jag extra glad för Anna/Skywalkers skull :bump: en kanonfin debut på T120! Jippie! Känns jättekul att ha ett helsyskon på väg att födas inom några veckor!

Jättekul att Ebbas "gamla" Patos vann - 18 år... det är bara att :bow:.

För övrigt är "Barabia" och "Gomir" återigen "skyldiga" till flera av hästarna i startfälten - bravo!
/Anne
 
Sv: Yr-sm

vI BER SÅ HEMSKT MYCKET OM URSÄKT! Det var en grov felberäkning av förväntad målgångstid. Vi var inte så många funktionärer som det behövdes för att täcka alla platser så dom som skulle sitta vid målgången var kvar på sin första post när nu kom in i mål. Det var mycket dåligt av oss! Det ska aldrig mer behöva hända! Nästa tävling så ska vi vara mer skärpta! Jag förstår om du tycker att vi skötte oss dåligt! Jag hoppas ändå att du tyckte det var roligt att rida på de vackra vägarna och att du vill komma tillbaka! Jag ska se till att föröka gottgöra dig på något vis! Varmt välkommen tillbaka på Hallandsritten, Ekelundsritten och Simlångsritten!
 
Sv: Yr-sm

Först och främst: Grattis alla godkända!
Sedan är jag extra glad för Anna/Skywalkers skull :bump: en kanonfin debut på T120! Jippie! Känns jättekul att ha ett helsyskon på väg att födas inom några veckor!
/Anne

Flera som är lyckliga över det helsyskonet kan jag säga:bump:
Och att ha en 2 åring efter samma fantastiska pappa..
 
Sv: Yr-sm

Kanonkul!! Grattis!! Men det är klart det gick bra när han fick så bra uppvärmning på A9ritten ;)
Krama guldklimpen från mig så hörs vi!
 
Sv: Yr-sm

Måste rätta lite.. Jag bytte klass pga av att jag har fått en envis inflammation i foten så jag red bara 50 km och blev 2:a där.
80 km klassen vanns av Ingrid Boström på någon ny brun häst och sedan var Martina Olesen placerad.

Ursäkta missen. :o

Det var inte meniningen.


/Linnea
 
Sv: Yr-sm

Helt lugnt Linnea;) Jag var ju anmäld till 80 km så du var inte den enda som trodde det var där jag var 2a.
Hoppas allt är bra med dej och Enter efter helgens stora insats och att du fått krama din mamma nu! :D
 

Liknande trådar

Sm
Distans http://www.s-r-f.net/ Här är en länk till startlistan för SM på Simlångsritten. Sak vi köra vadslagning om de 3 första platserna?:)...
2
Svar
35
· Visningar
2 964
Senast: Kesella
·
  • Artikel
Hästnyheter (GA) Sofie Hinas/MY Melodi, Stenkyrkaortens ridklubb red hem en silvermedalj på SM i distansritt i helgen i Simlångsritten i närheten...
Svar
0
· Visningar
684
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter (Gotlands Allehanda) Mycket pengar står på spel när finalen i Onsala Arabians distanscup avgörs på Tingstäderitten den 6 oktober...
Svar
0
· Visningar
630
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp